Ongelofelijk dat er met enige regelmaat complete wanproducten alla Imca Marina te koop komen...
Iemand heeft hier toch echt serieus geld en tijd tegen aangegooid om een e30 & e31 werkelijk compleet te verneuken: http://www.ebay.de/itm/BMW-325i-Cabrio- ... 51a0de205f
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
mocht iemand hier in geïntresseerd zijn, staat bij mij heel dicht in de buurt, en kan ik dus wel een keer gaan kijken. vaak gezien en ziet er erg goed uit, alleen volgens mij geimporteerd en toch nederlandse instructieboekjes.
loentje wrote:mocht iemand hier in geïntresseerd zijn, staat bij mij heel dicht in de buurt, en kan ik dus wel een keer gaan kijken. vaak gezien en ziet er erg goed uit, alleen volgens mij geimporteerd en toch nederlandse instructieboekjes.
groeten loentje
Leon is weer aan de drank geweest hoor! Over welke auto heb je 't vriend?
loentje wrote:mocht iemand hier in geïntresseerd zijn, staat bij mij heel dicht in de buurt, en kan ik dus wel een keer gaan kijken. vaak gezien en ziet er erg goed uit, alleen volgens mij geimporteerd en toch nederlandse instructieboekjes.
groeten loentje
Leon is weer aan de drank geweest hoor! Over welke auto heb je 't vriend?