Ik ben 9 jaar en ik ben nieuw op het forum.
misschien kennen sommigen mij al, want ik ben de zoon van Arnold D.
Ik ben aan het sparen voor een BMW M5, en ik hoop dat ik later de Alpina van mijn vader krijg .
Op 30 september ga ik mee naar zandvoort. Eigenlijk ga ik altijd mee naar de meetings.
Groet Rinke D
Last edited by Rinke D on Wed Sep 19, 2012 6:17 pm, edited 1 time in total.
Ha Rinke!! Leuk dat jij je ook aangemeld hebt. Over de Alpina, zorg dan maar dat je heit er goed op past en over de M5, rustig doorsparen, dan komt het vanzelf goed!
Dag Rinke, je bent van harte welkom op dit forum.
Goed kijken wat je pa (hier spreken we Nederlands..) allemaal opschrijft.
Soms zegt hij hele lelijke dingen over mijn vriend Wondermike uit het prachtige West Friesland.
Dat durft hij natuurlijk niet te bekennen tegenover je moeder...
Dat kan je goed misbruiken om zakgeld verhoging te vragen. Dan komt de BMW m5 al heel snel in het zicht.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
En het is nu al begonnen. Rinke, pas op hoor, je vader is hier niet zo aardig.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
hahaha, dit is idd het betere knip en plakwerk;
Hij is nu al gesloopt:
Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken XX55NH.
Komen we op het volgende. De 30ste gaan de meesten van ons het circuit op en Rinke mag niet meerijden vanwege de leeftijd. Hij mag mee naar Zandvoort als er iemand even een half uurtje op hem let.
Peter, zou jij dat willen doen
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.