Ik rij zelf op een Gaz schroefset, GHA's, en het zijn echt topdingen.
Maar wat je jezelf moet afvragen is: waarom heb ik zoiets als dit nodig? Qua performance is het voor een straatauto eigenlijk een beetje overkill denk ik. Met een mooie Bilstein/H&R setup rijden E21's fantastisch hoor ik.
Als je alleen maar zo laag mogelijk wil gaan (met behoud van handling) dan is dit wel een mooie optie.
Één ding wat ik al wel gemerkt heb ik dat als je erg laag gaat en stevige veren en dempers monteert, je wel eens heel erg snel door ophangrubbers, topmounts etcetera heen kon gaan. Daarnaast worden van zo'n harde setup echt alle gebreken van de auto duidelijk. Denk aan fuseekogels, stuurstangen...
Wat mij betreft zijn (tenzij je heel laag wil gaan) je centen beter besteed aan een sportieve veer/demper setup en bovenal verse ophangingsrubbers, liefst Polyurethaan.
Dit komt dus van iemand die zelf met een schroefset rijdt. Als je daar verder nog vragen over hebt o.i.d., schroom niet om te vragen. Denk dat ik wel een goedkoper adres ken dan de website die jij linkt.
En dan ben ik wel even benieuwd naar het "goedekopere adres". Blijf natuurlijk een Hollander
In dit geval voor een 02. Ik zit al een tijdje te kijken naar dit setje maar ben er nog niet helemaal uit. Het alternatief een setje van Spax. Dit betreft dan geen schroefset, maar bevat wel dempers waarvan de demping (terwijl ze onder de auto zitten) in te stellen is.
Gr Mich
----------------------------
BMW 1600-ti
BMW 2002ti
BMW 2002tii
BMW 1600-cab
BMW 2800CS
BMW 1800
BMW 1800 ti
BMW 2000cs
Dat adresje is Raceperformancemodified.co.uk . Zij hebben ook de mijne gemaakt en ik heb een erg goed indruk van ze gekregen, zowel qua kwaliteit als service.