Ah, je gebruikt alleen de basis van een tii blok.
Klinkt leuk. Wordt wel een hoogtoerig blokje zo te lezen. Voornamelijk voor op straat of circuit gebruik?
Mocht je trouwens de compressie nog iets willen verhogen. Pak zuigers van JE (ireland in de v.s.) . Die kunnen bijna alles bouwen wat je wilt en ben erg tevreden over.
2002Tii M10 in E21
Re: 2002Tii M10 in E21
Gr Mich
----------------------------
BMW 1600-ti
BMW 2002ti
BMW 2002tii
BMW 1600-cab
BMW 2800CS
BMW 1800
BMW 1800 ti
BMW 2000cs
----------------------------
BMW 1600-ti
BMW 2002ti
BMW 2002tii
BMW 1600-cab
BMW 2800CS
BMW 1800
BMW 1800 ti
BMW 2000cs
Re: 2002Tii M10 in E21
Zal voornamelijk voor FUN straat gebruik zijn en af en toe een circuit dagje. De hoge kamzuigers zaten al in het kort geleden gereviseerde onderblok wat we samen met cilinderkop/schrick spullen hebben gekocht.Mich wrote:Ah, je gebruikt alleen de basis van een tii blok.
Klinkt leuk. Wordt wel een hoogtoerig blokje zo te lezen. Voornamelijk voor op straat of circuit gebruik?
Mocht je trouwens de compressie nog iets willen verhogen. Pak zuigers van JE (ireland in de v.s.) . Die kunnen bijna alles bouwen wat je wilt en ben erg tevreden over.
Geld uitgave qwa motor zit nu wel aan de max voor een E21 M10 straatauto, hij is van mijn zoon en hij wil ook nog de buitenkant strak gaan maken wat natuurlijk ook wat kosten mee brengt.
Hij zal na een tijdje 45DCOE geluids beleving en historische opvoeding(lees benzine prijs) wel overgaan naar standalone en DCOE trothlebodys.