Iemand foto's van een e21 met e24 interieur?
Iemand foto's van een e21 met e24 interieur?
Hoi,
heeft toevallig iemand foto's van een e21 met een e24 interieur? Ik weet dat het goed te doen moet zijn, bij 02tjes wordt het ook regelmatig gedaan. Maar ik kan zo niets terugvinden op google.
groeten loentje
heeft toevallig iemand foto's van een e21 met een e24 interieur? Ik weet dat het goed te doen moet zijn, bij 02tjes wordt het ook regelmatig gedaan. Maar ik kan zo niets terugvinden op google.
groeten loentje
Re: Iemand foto's van een e21 met e24 interieur?
Die stond toch op de sharknose meeting. Een zwarte met 3.5 turbo op het verkoopplein.
Vooral de achterbank
Vooral de achterbank

e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- 323baur
- E21 VIP
Je moet alleen wel even je benen afhakken om er in te kunnen zitten, maar het staat idd erg fraai..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
recht tegenover je eigen stand Leon. Hoezo? plannen? Denk dat het in een baur zeker niet gaat passen.
Ik dacht dat er op het forum al een keer een topic over was en anders heb ik de foto's voor je. Ik kan ze hier morgen wel even posten.
Groeten
Groeten
Ja dat dacht ik ook, maar kon het zo niet vinden met de zoekfunctie.
Nee, niet voor mijn eigen e21, voor iemand anders. Voor de mijne ligt een perfect skai interieur klaar, alhoewel ik eigenlijk nog recaro's zoek.
groeten loentje
Nee, niet voor mijn eigen e21, voor iemand anders. Voor de mijne ligt een perfect skai interieur klaar, alhoewel ik eigenlijk nog recaro's zoek.
groeten loentje
Nee die heeft ie nog steeds Koos!
Wist eigenlijk niet eens dat hij dat interieur ingebouwd had, kom er wekelijks maar die 323i staat ergens te verstoffen
groeten loentje
Wist eigenlijk niet eens dat hij dat interieur ingebouwd had, kom er wekelijks maar die 323i staat ergens te verstoffen

groeten loentje
Bedankt Koos
groeten loentje

groeten loentje