Wie doet wat??
Re: Wie doet wat??
Ik ben ondertussen verandert van functie en ik werk nu als financieel economisch medewerker voor het Zorgkantoor als penvoerder van de AWBZ.
groeten loentje
groeten loentje
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
hee jij zat toch bij de rape-o-bank? en nu ben je ineens een van de onderwerpen van mijn gewraakte 'ff zeuren over de overheid' draadje?! 
Regards/groeten, Jeroen
ja ik ben maar van instelling verandert na al het commentaar hier op het forum
hmzz dan moet ik dus het topic over de overheid wat beter gaan lezen. Doel van mijn job is dat de juiste gelden naar de ouderen gaan en deze gelden goed worden verdeeld.
groeten loentje
hmzz dan moet ik dus het topic over de overheid wat beter gaan lezen. Doel van mijn job is dat de juiste gelden naar de ouderen gaan en deze gelden goed worden verdeeld.
groeten loentje
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Regards/groeten, Jeroen
Inmiddels ben ik 3 maanden opweg in de vrachtwagen.

1978 BMW E23 733iA Banaan
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
En vandaag heb ik de eerste les gehad met trekker-oplegger combinatie. Weer een stapje vooruit.
In de planning staat 25 uur lessen, daarna examen. Wellicht moet dat ook wel in 1 keer lukken.

In de planning staat 25 uur lessen, daarna examen. Wellicht moet dat ook wel in 1 keer lukken.

2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Goed bezig Johan!
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Na mijn afstuderen druk aan het solliciteren naar de weinige vacatures. Naast mijn bijbaantje in de bouwmarkt heb ik nog een ander interessant bijbaantje. Tijdens de champions league wedstrijden coördineer ik namens de UEFA de champions club. Hier worden de genodigden namens de sponsoren in de watten gelegd voor, tijdens en na de wedstrijd. Hieronder een foto van mijzelf en mijn collega's tijdens de wedstrijd afgelopen afgelopen woensdag

P.s. Ik ben niet die rechtse en nee, die rechtse is ook niet Guus Meeuwis.

P.s. Ik ben niet die rechtse en nee, die rechtse is ook niet Guus Meeuwis.
Via deze link wat beeldmateriaal van het CL-gebeuren afgelopen woensdag. De hospitality-ruimte met het uitstekende eten is mijn stekkie. De foto hierboven is bij de ingang hiervan.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... -beeld.htm
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... -beeld.htm
- 323baur
- E21 VIP

creapy eyes..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Het lijkt inderdaad wel een verkiezingsposter die bewerkt is! Dit komt door de combinatie van de verlichting in de banners achter ons icm de geringe kwaliteit van de camera op deze iphone.
-
jeroen beverdam
- Upcoming E21 fanatic
Ik ben van mijn 20-ste tot mijn 37-ste operator in een kaarsenfabriek in mijn woonplaats geweest,nadat het bedrijf is gesloten ben ik onderhoud/storingssmonteur bij een groot onderhoudsbedrijf voor cv installaties geworden. Sleutelen/repareren kon ik wel....onderdelen verkopen echter niet....dus exit.
Vervolgens diverse functies als operator/machineleider/assemblagemonteur gehad,tussendoor ook een eigen afdeling binnen een verenfabriek bestierd, werkte niet voor mijen mjin baas dus overgestapt( met oprotpremie ) op mijn allereerste liefde : het bouwen van cv-ketels bij Nefit .
Maar.....inmiddels al een tijdje zonder werk ,en iedere keer weggestuurd omdat je net even slimmer bent dan jouw chef ........ HET WENT NOOIT !
sorry......even afreageren op het net ......niet op mijn lieve vrouw en onze 3 kinderen.
Vervolgens diverse functies als operator/machineleider/assemblagemonteur gehad,tussendoor ook een eigen afdeling binnen een verenfabriek bestierd, werkte niet voor mijen mjin baas dus overgestapt( met oprotpremie ) op mijn allereerste liefde : het bouwen van cv-ketels bij Nefit .
Maar.....inmiddels al een tijdje zonder werk ,en iedere keer weggestuurd omdat je net even slimmer bent dan jouw chef ........ HET WENT NOOIT !
sorry......even afreageren op het net ......niet op mijn lieve vrouw en onze 3 kinderen.
Ben werkzaam bij een drukkerij van verpakkingsmateriaal. Produceren oa labels voor alle Mentos verpakkingen, Douwe Egberts, Bolletje ontbijtkoek, Unilever en thee labels en van Pick Wick en Pepsi/Crystal clear om maar eens een paar zaken te benoemen. Daarbij hebben wij ook een vestiging in Sint Petersburg (Rusland), exporteren 60% naar het buitenland.
http://www.zwartfp.nl
Binnen het bedrijf verantwoordelijk voor oa IT, productie, facility en inner sales. Tegenwoordig meer bezig met Business Intelligence en daarom ook lid van het MT. Een baan als vliegende keep zullen we maar zeggen.
Een enorm leuk bedrijf met een klein team van mensen. Productie ongeveer 65 man en kantoor 15.
Een financieel gezond bedrijf en zijn druk doende met investeren, op dit moment een kleine 6 miljoen euro. Net een nieuwe productie locatie in Amersfoort in gebruik genomen. Hier enorm druk mee geweest de afgelopen maanden. Zijn volop bezig bestaande locatie, ook in Amersfoort, te verbouwen zodat we meer ruimte beschikbaar hebben voor de installatie van nieuwe drukpersen.
Bekijk de website eens.
Gr
Odo
http://www.zwartfp.nl
Binnen het bedrijf verantwoordelijk voor oa IT, productie, facility en inner sales. Tegenwoordig meer bezig met Business Intelligence en daarom ook lid van het MT. Een baan als vliegende keep zullen we maar zeggen.
Een enorm leuk bedrijf met een klein team van mensen. Productie ongeveer 65 man en kantoor 15.
Een financieel gezond bedrijf en zijn druk doende met investeren, op dit moment een kleine 6 miljoen euro. Net een nieuwe productie locatie in Amersfoort in gebruik genomen. Hier enorm druk mee geweest de afgelopen maanden. Zijn volop bezig bestaande locatie, ook in Amersfoort, te verbouwen zodat we meer ruimte beschikbaar hebben voor de installatie van nieuwe drukpersen.
Bekijk de website eens.
Gr
Odo
BMW E21 323I , 1981 (Resto stadium)
BMW F31 318i Touring, 2019
Peugeot 206 `1.6, 2003
BMW F31 318i Touring, 2019
Peugeot 206 `1.6, 2003
Even een oude koe uit de sloot halen.. Want deze geeft nog genoeg verse melk
Vandaag maar weer eens naar mijn "hobbyzolder" (CBR) geweest om een examentje te maken. Om precies te zijn 2.
En voor allebij geslaagd.
Het betrefd examen voor gevaarlijke stoffen. ADR basis + Tank.
Nu hoef ik alleen nog maar examen te doen voor het chauffeurs diploma en dan ben ik er (voorlopig) eindelijk vanaf.
De teller staat nu op 9 examens achtereenvolgend in 1 keer gehaald!
Ik zeg, een drankje op mijn koste
Vandaag maar weer eens naar mijn "hobbyzolder" (CBR) geweest om een examentje te maken. Om precies te zijn 2.
En voor allebij geslaagd.
Het betrefd examen voor gevaarlijke stoffen. ADR basis + Tank.
Nu hoef ik alleen nog maar examen te doen voor het chauffeurs diploma en dan ben ik er (voorlopig) eindelijk vanaf.
De teller staat nu op 9 examens achtereenvolgend in 1 keer gehaald!
Ik zeg, een drankje op mijn koste
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE