Neuh te nieuw, geen tweedeurs, geen vfl en maar 4 cilinders dus ws niet geschikt voor ombouw. KM stand is volgens mij aardig gedocumenteerd.
Ik heb de auto al een paar jaar niet gezien dus kan niets zeggen over de huidige conditie, maar het was een nette auto, eigenaar die er zuinig op is geweest en onderhoud is prima in orde en met wat leuke upgrades.
Als de auto nog steeds netjes is, dan is dit een appel en een ei. Een M3 in een vergelijkbare conditie gaat momenteel gewoon voor 30K+. Serieus? Yep, afgelopen weekend is er nog een van eigenaar veranderd voor 30+.
Je heb helemaal gelijk. Lijkt me wel leuk maar helaas geen toestemming van de baas denk ik.
Wat betreft de E30 voor Gerrit. Het was even out of the box denken. Hij wilt een leuk speeltje en dat is dit zeker. Inderdaad te nieuw voor het voordeel maar wel leuk om in de verzameling op te nemen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Zou beste leuk zijn alleen is dat budget er nu net niet .. nieuwe verwarmingsketel besteld, dat moet ook gebeuren .. plannen blijven dus wat ze waren ... 325i 2 deurs maar genoeg off topic hier
Ivm de 320is .. ziet er op foto zeker een leuk exemplaar uit en idd voor de prijzen die je aan een m3 betaald is de een koopje. Het rijplezier is identiek
Mjammie! Ik heb alleen geen poen, maar voor de rest zou ik het zo doen...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.