Peter V. wrote:Inderdaad waar zit Ronaldo eigenlijk
Vroeg het me laatst ook al af. Volgens mij woont hij ergens in het westen. Z'n E21 was/idd idd een hele mooie, dia ass stoelen opnieuw met wit leer bekleed,
Maar vraag me af of het handig was om je 320 te laten taxeren tegelijk met andere E21's met een hogere cataloguswaarde. Die taxateur moet dan denk ik toch een keer ergens een afweging maken, ondanks de opties en de staat.
De reden van bezoek was dus een vervangende koets zoeken voor mijn Baur of de 320 Baur als zodanig gaan berijden.
Hoe dat men op dat Taxatiebedrag is gekomen geen idee maar ik denk dat je hem snel moet laten jatten want dit is hij absoluut niet waard.
Roestvorming:
* Wielbakken achter
* Kofferbakvloer links en rechts.
* Spatborden voor
* Achterwielranden.
* Brandstofvulpijpdoorvoer.
* Onder de voorruit.
* Binnenschermen voor.
* Kriksteunen links en rechts waren al eens gefixt.
Sommige zaken waren al eens gerepareerd en in zodanige manier dat het mijn inziens er alleen maar slechter mee was geworden.
Ik heb ze niet horen draaien want de accu was leeg.
De bekleding was redelijk met wat instapschade. De baurkap was perfect.
Geen 3750 euro waard en zeker niet omdat het voor mij een vervangende koets zou moeten worden.
Voor een 1500 euro zou het misschien iets worden. Zeker omdat het een originele nederlander met alle documentatie en bauraccesoires erbij.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Daar is ze weer!!! Nu dan wel anderhalf jaar later en 2 x zo duur. "zpezial prais for you, my frent!"
Van bijna 7 nu voor 6.400 euro, gek dat zo'n auto aande noordzijde van het land zoveel duurder moet zijn. De lak ziet er goed uit, dus zou ze wel overgespoten kunnen zijn.
Whahahaha, hard van de plamuur... Maar goed, deze heb ik voor de aanschaf van mijn 325i cabrio ooit overwogen, tot ik jouw beschrijving zag, Peter, dus ik blijf er mooi vanaf.
Opnieuw gespoten, nou, ik weet wel hoe die zooi er onder de lak uitziet. kijk eens bij de zekeringkast/veerpoottoren. Kit: smeer maar raak voor een knaak. Ding was te duur toen hij gaar was en is nu voor dit geld echt niet opgeknapt.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.