Mooie BMW special van AutoReview

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
Manitoba
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot

Mooie BMW special van AutoReview

Post by Manitoba »

Zag vanmiddag in de supermarkt toevallig dat AutoReview een Special over BMW heeft uitgebracht, heb 'm gekocht en ik vind het een leuk blad. Zowel wat oudere BMW's als de allernieuwste, en leuke vergelijkingen tussen de auto's en motoren van BMW. De moeite waard, wat mij betreft.

Greetz,
Walter.

BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: Mooie BMW special van AutoReview

Post by Jeroen »

Ik had 'm toevallig ook bekeken en had eerder het idee dat het gewoon een boekwerk BMW reclame was met af en toe een artikel over het oudere spul (geleend uit de Duitse bladen zoals de generaties M5 op een rij). Die artikelen over het oudere spul hebben natuurlijk vooral mijn interesse maar die mistten diepgang. Meer om potentiële kopers van nieuwe BMW's te laten zien dat er vroeger ook BMW's waren ofzo. Ik vond 5 euro voor een pakketje reclame iig zonde van m'n geld.
Regards/groeten, Jeroen
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Heb ik nou weer een leuke enthousiaste bijdrage onbedoeld de grond in geboord? :roll:
Regards/groeten, Jeroen
jeroen76
Upcoming E21 fanatic

Post by jeroen76 »

Ik had 'm een week of 2/3 terug al gekocht.Wat je zegt,lijkt het er idd meer op dat er gespeeld werd op de huidige BMW modellen.De oudere modellen worden wat oppervlakkiger weergegeven.De vergelijking tussen de auto's en motoren zijn wel geinig,maar spannend is het niet.

Het valt me trouwens nog mee dat ze niet meer vroegen dan 5 euro....meestal is "special" ook "special" priced.
Post Reply