E21 in Dexter (tv serie)
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: E21 in Dexter (tv serie)
Ik moest even de archieven in maar ik ben zo ongeveer begin 2001 voor ze begonnen en vrijwel alle foto's voor het artikel wat je bedoelt zijn door mij aangeleverd. Helaas leverde dat een credit bij het artikel en een vermelding in het editorial artikel van Paul op pag 9 op... met dank aan e21.net. Maar okee, de jaren daarop is dat weer ruimschoots goedgemaakt, tot en met een website review die zegt dat er wereldwijd duizenden BMW sites zijn, maar dat er voor de E21 eigenlijk maar één echte internationale site is. Meer lof kun je niet krijgen denk ik.
Anyway, ik heb het artikel dus wel, maar een scan is evengoed welkom voor in de Articles afdeling.
Ik versla jaarlijks nog zo'n 3-4 evenementen voor TBMW, doorgaans autosport. Als ik een evenement uit kies mag ik meestal wel het artikel doen en uiteraard, want daar is het allemaal mee begonnen, de fotografie. Ik weet zo uit m'n hoofd niet meer wat ik bijv het afgelopen jaar allemaal heb gedaan maar iig de Spa Classic en de OGP. Artikelen die ik daarbij heb geschreven zijn wel leuk, de foto's kun je echter hier op het forum ook allemaal vinden.
Overigens heb ik zelf nooit veel inspraak in welke foto's geplaatst worden, ik verstrek meestal een stuk of 20 mooie platen en daar maakt de eindredactie dan een keuze uit. Het tekst van de artikelen wordt over het algemeen ongewijzigd overgenomen dus wat dat betreft nooit verrassingen of irritaties omdat ze met mijn verhaal een andere weg inslaan. Je hoort weleens anders over bladen dus over TBMW niets dan lof.
Anyway, ik heb het artikel dus wel, maar een scan is evengoed welkom voor in de Articles afdeling.
Ik versla jaarlijks nog zo'n 3-4 evenementen voor TBMW, doorgaans autosport. Als ik een evenement uit kies mag ik meestal wel het artikel doen en uiteraard, want daar is het allemaal mee begonnen, de fotografie. Ik weet zo uit m'n hoofd niet meer wat ik bijv het afgelopen jaar allemaal heb gedaan maar iig de Spa Classic en de OGP. Artikelen die ik daarbij heb geschreven zijn wel leuk, de foto's kun je echter hier op het forum ook allemaal vinden.
Overigens heb ik zelf nooit veel inspraak in welke foto's geplaatst worden, ik verstrek meestal een stuk of 20 mooie platen en daar maakt de eindredactie dan een keuze uit. Het tekst van de artikelen wordt over het algemeen ongewijzigd overgenomen dus wat dat betreft nooit verrassingen of irritaties omdat ze met mijn verhaal een andere weg inslaan. Je hoort weleens anders over bladen dus over TBMW niets dan lof.
Regards/groeten, Jeroen
Leuk om te lezen dat je dus op een zeer positieve manier bijdraagt aan het BMW bestaan!
Mooi dat ze je tekst intact laten,geeft je toch een gerespecteerd gevoel.
Ik heb het stukje net gelezen van Paul Wagner.Dat laatst stuk wist ik idd ook niet ,over de uitlaat van de 323i.
Er zullen wel heel veel dingen zijn die een BMW liefhebber niet weet.
Mooi dat ze je tekst intact laten,geeft je toch een gerespecteerd gevoel.
Ik heb het stukje net gelezen van Paul Wagner.Dat laatst stuk wist ik idd ook niet ,over de uitlaat van de 323i.
Er zullen wel heel veel dingen zijn die een BMW liefhebber niet weet.
- Jeroen
- Site Admin
En hij staat erbij in de Articles afdeling: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=17&t=16716
Thanks naamgenoot!
Thanks naamgenoot!
Regards/groeten, Jeroen
Ik heb het gezien,jij ook bedankt!
En toch hadden ze de beschikking over een echt exemplaar; wat duidelijk in de toegift van de DVD is te zien. Om een of andere reden hebben ze het niet aangedurfd om een echte E34 M5 bij de opnames op te offeren; op zich wel vreemd aangezien ze het wel aandurfden om een W116 450SEL 6.9 te slachtofferen en die zijn ook niet bepaald talrijk.Jeroen wrote:Ja er wodt wel wat aan gerommeld, zo doen in Ronin een aantal stand ins het zware werk ipv de E34 M5, namelijk een 525i en 535i.
Carpe Diem, Raymond
- Jeroen
- Site Admin
Die was wellicht in een erbarmelijke conditie. Ik heb al eerder gezien dat bijv BMW's, Porsche's etc buitenom even werden opgelapt om na een paar stunts te worden afgeschreven, net als met series als The Dukes of Hazzard ook aan de lopende band gebeurde.
Regards/groeten, Jeroen
In de trant van oud topic nieuw leven inblazen hier nog eentje:

Overigens is de zus (irl vrouw) van Dexter ook een grote fan van de BMW 3-serie. Ze rijdt rond in een leuke cabrio.
Op een ander blog is een leuk overzicht gemaakt van 'beroemde BMW's': http://www.kunibmwblog.com/2010/04/bmws-in-hollywood/

Overigens is de zus (irl vrouw) van Dexter ook een grote fan van de BMW 3-serie. Ze rijdt rond in een leuke cabrio.
Op een ander blog is een leuk overzicht gemaakt van 'beroemde BMW's': http://www.kunibmwblog.com/2010/04/bmws-in-hollywood/
Hey Wouter,
Is dat Heat? tijdens die mega shootout ná de bankberoving?
Die E21 is me daar nog niet opgevallen, goede spot
Die debra rijdt idd in een geinig cabriotje rond.
Is dat Heat? tijdens die mega shootout ná de bankberoving?
Die E21 is me daar nog niet opgevallen, goede spot
Die debra rijdt idd in een geinig cabriotje rond.
Niet zelf gespot helaas, deze komt uit hetlijstje op de bovengenoemde website. Komt wel uit Heat inderdaad. Er zit overigens een flinke amerikaanse bumper op.
- Jeroen
- Site Admin
Alleen die auto in Pretty In Pink een E30 noemen... 
Regards/groeten, Jeroen
onlangs "Penny Dreadful" gezien, zeer slechte film, maar wel de e21 in de hoofdrol!
gevonden via Internet movie cars database: http://www.imcdb.org/
gevonden via Internet movie cars database: http://www.imcdb.org/
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
Last edited by e-einundzwanzig on Wed Jan 09, 2013 11:28 pm, edited 1 time in total.
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- Jeroen
- Site Admin
Als je nou alleen de unieke videocode bm-pFnV14JM tussen youtube brackets [youtube][/youtube] kwakt (zie ook de handleiding) dan krijg je leuke beelden hier op 't forum...
Regards/groeten, Jeroen
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
sorry, was ff aan het prutsen
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!