Koos ik denkt dat ik dit al eens tegen je gezegd heb maar bij deze toch nog eens ik heb diep respect voor de manier waarop jij deze wagen aanpakt .. ik zou het niet kunnen opbrengen ..
Oma heeft een grote boerderij zonder vee, dus daar passen er wel een aantal binnen:p bij pa en ma thuis staat de witte bij de kachel en sleutel ik, de zwarte 320 cas ligt daar in de tuin. Moeders is er niet altijd even blij mee:p hahahahahah
Heb nu, alles opgeteld, 6 e21's, 1 Opel Corsa, 1 aprillia red rose brommer uit 1987, 1 Batavus bromfiets uit 1969 en 1 zelfgebouwde minibike.
Gr. Jan
Groeten Jan Groen
- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
Klapramen, wat je natuurlijk wist;) dat is het belangrijkste. Verder 2 hele nette chromen spiegels, nette pasagiersstoel + achterbank en een hele nette vloerbedekking. Teller en dashboard in redelijk nette staat, verder weinig bijzonders, helaas...
Gr. Jan
Groeten Jan Groen
- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
Gister weer eens aan de e21 gewerkt, nu de cabrio zomerklaar is. Ik heb het achterpaneel er weer ingelast.
Eerst het paneel en de zijpanelen voorbewerken voor het lassen:
Dan het paneel passen en vastzetten met griptangen en de naden controleren:
En vervolgens lassen maar!
Vervolgens de auto weer op z’n kant gezet voor wat andere werkjes. Het transport oog en het laatste stukje bodem weer teruggeplaatst:
Gordelbeugel er weer onder gelast:
De achterzijde afgewerkt, let op, die niet vlakke las is zoals het origineel zit. Ik heb een sloper waar niet aan was gewerkt bekeken en zo was het daar ook.
En het nieuwe stuk bodem van de onderzijde bekeken.
Alle laswerk aan deze zijde rondom de linker wielbak is nu klaar. Nu moet ik de bodem zoveel mogelijk schoonmaken en wat werk doen aan de vloerdelen
voor, wat lasnaden aanpassen en dan kan de auto op de andere zijde en kunnen we daar aan het werk met de nieuwe wielbak.
Last edited by uwbuurman on Thu Oct 05, 2017 11:29 am, edited 1 time in total.