Verdorie, dat is de meest beroerde datum die het had mogen zijn..............
Ik zal kijken of er mensen zijn die voor mij kunnen invallen op mijn werk want het zou om twee nachtdiensten zijn.
Normaal verlof is dan niet meer mogelijk.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Helaas waren er weinig keuzes over. Maar we gaan ervan uit dat het je gaat lukken, fingers crossed!
Hoeven hier wat mij betreft geen lijstje met aanmeldingen te maken, hopelijk hebben we de site op korte termijn aangepast dan kan het aanmelden daar...
uwbuurman wrote:Das toch perfect Peter, twee nachtdiensten, de SM is overdag kerel!!
Helaas niet perfect, van vrijdag naar zaterdag en van zaterdag naar zondag. Dat wordt dus moeilijk.
Ik heb een vraag richting de andere ploegen gesteld om twee extra nachten te draaien met de opmerking dat ik dan ergens iets van hun overneem. Hopelijk komt er iets uit??????
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
Het is jammer dat het regelen van een passende lokatie niet van een leien dakje is gegaan met als gevolg dat de beschikbare data beperkt waren, zowel aan de zijde van de lokatie als aan de evenementenkant. De dag samen laten vallen met Edje's dag of met de BMW dag in St. Anthonis is natuurlijk ook geen alternatief. We hopen van ganser harte dat het lukt Peter, jij moet er natuurlijk wel bij zijn en aangezien het nog een paar maanden weg is gaan we ervan uit dat 't gaat lukken!
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Voorlopig heb ik een toezegging voor mijn eerste nachtdienst.
Dit betekent dat ik gewoon aanwezig kan zijn maar aan het einde van de dag op tijd richting huis moet om nog een nachtdienst te doen.
Ik kan er dan in ieder geval bij zijn.
Gr Peter V.