Gisteravond even langs geweest en vandaag op het gemak de gehele collectie nog eens goed bekeken.
Prachtig mooi om de complete productie lijn zo bij elkaar te zien.
Weer genoeg motivatie opgedaan
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
Ik ben vandaag nog even geweest, maar vooral om gezellig te meeten met mensen en dat is aardig gelukt, oa Han, Martijn, Ite, Gerwin, Raymond, Tristan en Steve uitgebreid gesproken, erg gezellig!
Check, was een erg mooie collectie en leuk om iedereen weer ff gesproken te hebben. Overigens hadden we het nog even over prijzen van enkele auto's, ik heb ze er even bijgezocht:
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Ik was nieuwsgierig naar de reacties (en ook naar de fotos van Jeroen) dus ben zo vrij geweest om mij aan te melden. Erg leuk om de enthousiaste reacties te lezen van jullie. Samen met Gert Jan heb ik 3/4 jaar besteed om dit evenement te organiseren. En volgens mij is het wel aardig gelukt
Ik heb met een hoop mensen gepraat maar lang niet met iedereen. Ruud heb ik inderdaad uitgebreid rond kunnen leiden als BMW enthousiasten onder elkaar
Jeroen kom maar snel met die platen want ben erg nieuwsgierig.
Welkom hier Chris! Ook van deze kant nogmaals een dikke pluim aan Gertjan en jou voor een weergaloos evenement en alle goede zorgen en gastvrijheid.
Foto's hebben alle betalende leden hier natuurlijk allang...
Wat mij betreft een van de toppers, verschrikkelijk mooie auto deze 3200 CS.
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
De hele serie aan grote foto's ga ik hier zeker nog wel plaatsen maar voor de niet-Facebookers is hier alvast een Facebook dump te vinden:
(dat gaat automatisch dus een snelle tijdelijke oplossing, de foto's op Facebook zelf zijn groter en beter) http://www.bmwe21.net/?page_id=797
D'r was een hele ploeg aan poetsers aanwezig idd, die hadden donderdag al een hoop gedaan, vrijdag de puntjes op de 'i' en alles nog nalopen want er werd vrijdag volop geschoven om alles een mooie plek te geven (donderdag is zo'n beetje alles binnen gekomen en op een rij gezet, vrijdag is de show-indeling gemaakt zeg maar). En het eindresultaat was idd erg netjes, maar de hele lokatie was ook erg netjes en bijzonder goed verzorgd. Van bewegwijzering in het pand, voldoende mensen beschikbaar voor opvang, rondleiden etc, mooie infobordjes bij elke auto, eten en drinken (geweldige capuccino's gedronken!), noem maar op. Daar is veel werk in gestoken, en met een top resultaat!