Oei het nieuwe rijdenEen enkele keer teruggeschakeld naar de 4 om berg op te komen. Over het algemeen de 5e versnelling aangehouden wegens het heuvelachtige gebied en pas halvewege Duitsland de 6de versnelling uitgeprobeerd om de benzineprijs te compenseren met de heenreis

Weet je hoeveel auto's er stuk gaan omdat de mensen onderweg naar hun vakantie met een afgeladen auto met sleurhut dit nieuwe rijden toepassen?
Tokkelend op cruisecontrol in zijn 6 de berg op en kostte wat kost de 90km per uur aan willen houden.....
Wel leuke verhalen zo en nog ff dan mag ik ook weer, heb er zin an!

Kroatië staat ook hier nog op de TO DO lijst voor een van de komende jaren.
  Kroatië staat ook hier nog op de TO DO lijst voor een van de komende jaren.

(toertje van +/- 60km) met mooie bochtencombi's.  Om het echt af te maken heb ik er ook nog de route des cretes aantoe gevoegd (samen 110km) dit laatste stuk is al helemaal een aanrader wegens stukken minder toeristisch en ook veel technischer om te rijden.  GOPRO heeft alles gefilmd .. editen via youtube zal voor thuis zijn.  Weer maar eens ondervonden dat sommige automobilisten absoluut geen benul hebben van hoe te rijden in de bergen.  Anticiperen hoe scherp een bocht nu juist is en daar de remkracht op afstemmen, als er überhaupt al geremd moet worden .. ho maar ... liever voor elke bocht bijna stilstaan met stinkende remmen ..
  (toertje van +/- 60km) met mooie bochtencombi's.  Om het echt af te maken heb ik er ook nog de route des cretes aantoe gevoegd (samen 110km) dit laatste stuk is al helemaal een aanrader wegens stukken minder toeristisch en ook veel technischer om te rijden.  GOPRO heeft alles gefilmd .. editen via youtube zal voor thuis zijn.  Weer maar eens ondervonden dat sommige automobilisten absoluut geen benul hebben van hoe te rijden in de bergen.  Anticiperen hoe scherp een bocht nu juist is en daar de remkracht op afstemmen, als er überhaupt al geremd moet worden .. ho maar ... liever voor elke bocht bijna stilstaan met stinkende remmen ..  
  heeft het weer voortreffelijk gedaan en ook van het onderstel en de remmen van de cabrio ben ik aangenaam verast
  heeft het weer voortreffelijk gedaan en ook van het onderstel en de remmen van de cabrio ben ik aangenaam verast