Om het steunlager te vervangen trek je de cardanas ahw uit elkaar, dus halverwege waar het steunlager zit. Die twee helften moet je dus tegenover elkaar markeren. Aan de zijde van diff en versnellingsbak maakt het niet uit wat je doet. Als je maar geen WallothNesch hardyschijf monteert want dan heb je ook trillingen. Nog meer tips achteraf?jamesV wrote:welke helften bedoel je dan juist? De kant van het dif kan je er maar op 1 manier op monteren.altijd de helften markeren
315 1983 (update - 5bak gestoken)
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: 315 1983 (update - 5bak gestoken)
Regards/groeten, Jeroen
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: 315 1983 (update - 5bak gestoken)
Kijk even in het topic over mijn 323i baur die ik gehad heb. Daar staat met foto's precies vermeldt hoe je het steunlager vervangt.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- jamesV
- E21 Pro
- Posts: 557
- Joined: Thu Jul 22, 2010 10:51 pm
- Location: west vlaanderen - belgie
- Contact:
Re: 315 1983 (update - 5bak gestoken)
ah ok.. nu ben ik mee. De steunlager is niet vervangen. Ik heb de cardan in 1 stuk geplaatst...