In een paar jaar is Schloss Dyck uitgegroeid tot een soort Goodwood met een combinatie van een concours van meer dan bijzondere automobielen én actie op de Rundstrecke! Aangezien ik er nog niet geweest ben is het de bedoeling om dit jaar maar eens een kijkje te gaan nemen! Het evenement vindt plaats net over de grens bij Monchengladbach en Grevenbroich dus de afstand valt reuze mee.
Vrijdag en zaterdag op Schloss Dyck geweest. Vrijdag is een relatief rustige dag waarop men binnen komt rollen en nog bezig is met eea aan opbouw, maar dan is 't ook lekker rustig en kun je geweldige platen schieten. Zaterdag was 't evenement volop aan de gang en erg fraai. Liep niet over van de BMW actie ofzo (al waren er genoeg), maar als petrolhead wel een geweldig evenement in een leuke sfeer, vol met bijzondere snoepjes in een zeer fraaie setting. En het evenement is groot, ongelooflijk. Met de clubmeetings op de omliggende velden erbij is het eigenlijk teveel om in één dag te doen. Super, bijv nog nooit zoveel Bugatti's bij elkaar gezien, of bijvoorbeeld Z1's! De relaxte sfeer resulteert erin dat je met alles en iedereen een leuk gesprek hebt, of het nu gaat om iemands verzameling Bugatti's of 328's. Ook nog wat Duitse heren gesproken die ook op de SM waren dit jaar, etc etc. Ik zal zorgen dat er morgen of overmorgen een uiterst fraaie verzameling foto's on line staat!
Hier wil ik volgend jaar ook naartoe .. had al foto's gezien op een ander forum waar ik actief ben, lijkt mij een super event, zowel kwa sfeer als omgeving. Als ik het moest uit het oog verliezen volgend jaar gelieve mij een herinnering te sturen Jeroen.
Wederom leuke foto's, wat een prachtige Gullwing, mooie kleurencombinatie. Wat me opvalt, veel van je foto's missen een stukje auto, of anders gezegd, de hele auto staat er net niet op. Bewust?
Die 35i motor heeft al een tijdje terug 1 variabele turbo gekregen, maar de eerste versie had idd twee. Meer turbo's zitten nog op de diesels, en van de m5 weet ik het niet.
Wat voor rare browser of instellingen gebruik je? Misschien een tandje ingezoomd met ctrl+scroll? Op alle bekende Windows 7 en Android browsers staan er toch echt hele auto's op.
Die Gullwing is idd super, nu es een keer geen grijze! Stond dat ding te bekijken komt er een Duitser naar me toe om te vragen of ik al een 507 gespot had hahaha. Niet trouwens, minpuntje, zo heb ik ook geen enkele E21 gezien. Wat een waardeloos evenement eigenlijk.
Het probleem waar Koos tegenaan loopt heb ik ook op mijn IPhone, als je zo door de foto's scrollt dan staan idd op erg veel foto's halve auto's. Zodra ik de foto dan aanklik komt de rest ook tevoorschijn;)
Gr. Jan
Groeten Jan Groen
- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
Om eerlijk te zijn lijkt het me meer resolutie gebonden. Doe bijvoorbeeld in internet explorer je scherm kleiner dan de foto's, dan zie je ook maar een deel. Het enige is dat deze hem wel fullscreen weergeeft zodra je er op klikt...
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Wel maf dat dit ineens weer een issue is (na 6 jaar probleemloos ofzo). In Internet Explorer en Firefox op een Android smartphone gaat iig prima, dan wordt automatisch geschaald. Voor op pc of tablet moet je een keuze maken. Je kunt het forum een soort van 'auto scaling' functie geven die zich aanpast aan de resolutie van de bezoeker, maar dat maakt het forum dramatisch traag, een no go wat mij betreft. Dan maar een fixed resolutie waar het forum naartoe schaalt. Omdat 99,99% van de mensen inmiddels met een beeldschermresolutie van minimaal 1024 pixels zit te kijken worden de foto's nu geschaald naar 810 pixels. Veel foto's zijn nl vaak 800x600 dus hoeft er niet geschaald te worden, bij grotere afbeeldingen wordt dus geschaald naar max 810x810. Dan trekt tenminste niet het hele forum uit z'n verband als iemand een wat grotere foto plaatst (en dat gebeurt dagelijks).
Dus ik zie vooralsnog weinig mogelijkheden om iets te gaan aanpassen hier. Een wat slimmere browser gebruiken op de Apple is waarschijnlijk een betere optie.