Heel vreemd allemaal! Ik kan dingen even niet verder combineren naar een andere mogelijke oorzaak. Koud en eenmaal warm loopt de motor goed, CO is goed, injectoren goed. Bij zo'n beetje alles wat ik verder kan bedenken zou dat tot veel meer problemen moeten leiden dus da's niet logisch.
Heb je de ontsteking ook warm getest? Zit nog even te denken aan een defecte regeleenheid van de ontsteking die als 'ie warm wordt niet lekker functioneert ofzo.
slecht starten bij olietemperatuur van 40°C 323I
Re: slecht starten bij olietemperatuur van 40°C 323I
problem solved
in de benzinepomp was de terugslagklep defect. verwarrend naargelang ik altijd benzine kreeg bij het testen.
dus volledig nieuwe benzinepomp geplaatst.
en de accumilator was ook defect.
wagen start lekker nu.
in de benzinepomp was de terugslagklep defect. verwarrend naargelang ik altijd benzine kreeg bij het testen.
dus volledig nieuwe benzinepomp geplaatst.
en de accumilator was ook defect.
wagen start lekker nu.
Re: slecht starten bij olietemperatuur van 40°C 323I
inderdaad eindelijk 
een drukmeter er tussengezet en zo zag je dat hij na een half uur alle druk verloor.
en dan moet hij telkens alle lucht er terug uit pompen.
zo zie je maar debiet en druk zijn eve belangerijk bij een benzinepomp.
dank je wel voor de hulp.
een drukmeter er tussengezet en zo zag je dat hij na een half uur alle druk verloor.
en dan moet hij telkens alle lucht er terug uit pompen.
zo zie je maar debiet en druk zijn eve belangerijk bij een benzinepomp.
dank je wel voor de hulp.
