Moet met mijn buurman mee naar het Internationale 02 treffen, nog meer mensen die daar heen gaan?
Ben wel benieuwd naar de nieuwe locatie en het bijbehorende circuit.
http://treffen.bmw02club.nl/index.php/nl
Hoor net dat ik morgen vroeg uit bed moet
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 12107
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Hoor net dat ik morgen vroeg uit bed moet
Moet gewoon werken, net als nu.
Doe je wat foto's maken, altijd leuk.
Doe je wat foto's maken, altijd leuk.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: Hoor net dat ik morgen vroeg uit bed moet
we zijn in emmercompascuum, Wat een water:-S
So many cars, so little time
-
- E21 VIP
- Posts: 237
- Joined: Fri Sep 07, 2012 4:16 pm
- My E21(s): BMW 320/6 '81 zypressengrun
- Location: Ruinerwold Drenthe
Re: Hoor net dat ik morgen vroeg uit bed moet
Ik ben bij de 02meeting geweest maar moet zeggen dat de locatie wel erg troosteloos is terwijl drenthe verder natuurlijk een en al pracht is
maar de organisatie zal uiteraard z'n best gedaan hebben om het evenement te doen slagen, want alle kraampjes en de rijproeven waren er weer maar Pluvius werkte niet echt mee. Zelf heb ik 14 jaar een 2002tje gehad en kom je altijd wel weer bekenden tegen om bij te kletsen en een bakkie te doen in de regen onder moeders paraplu. Daarbij ben ik Wondermike dankbaar omdat hij mij heeft verteld hoe ik de zenders kan instellen van m'n bavaria S radio, " gewoon de knopjes uittrekken" . Hoe simpel kan het zijn! Gr. Geerling.

- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: Hoor net dat ik morgen vroeg uit bed moet
@Geerling, graag gedaan en leuk je weer even te spreken.
Ik ben het met je eens dat de locatie, zeker met dat weer, een troosteloze indruk maakte. Er was genoeg ruimte om te parkeren en op het drukste moment zullen er zo'n 70 tot 80 02's hebben gestaan in alle varianten. Wat met een voorinschrijving van rond de 25 stuks en het zeiknatte weer niet slecht is. Wel moet ik erbij zeggen dat er een hele grote groep Duitsers en Engelsen waren. En met name die groep heeft zich op het mooie circuit weer uitstekend vermaakt. Al was het wat flauwtjes doordat in het begin de pionnen te dicht op elkaar stonden zodat er in combinatie met de vele regen geen snelheid gemaakt kon worden. De sprintraces aan het einde van de dag was het strijdtoneel van gemodificeerde 02's en de 1800 Alpina NK van Walter die ook in Lelystad vaak te zien was. Wat een prachtige auto is dat toch! Hier deed welgeteld nog 1 Nederlander aan mee die ten onder ging aan het buitenlandse geweld van Alpina's en M50 mods.
Er was ruimte voor stands waar leuke waar werd aangeboden (Alpina stuurtje mee naar huis) en een hamburgerkraampje en wat demonstratiekraampjes voor diverse artikelen waar je auto schijnbaar schonen en beter van wordt
De gebouwtjes die er nu verder staan zijn zeer waarschijnlijk tijdelijk.
Het circuit is nieuw, lang en smal en wordt vooral gebruikt voor driftdoeleinden maar de veiligheid liet in mijn ogen zeker te wensen over. Verder was er geen tribune of zitgelegenheid want de partytenten boden maar weinig beschutting tegen de regen. Het is allemaal nog in opbouw en als ik de maquette mag geloven wordt hier zeker nog aan gewerkt. En dat is toch wel bijzonder in deze tijd. Tip voor de organisatie om de stands volgende keer niet langs de muur van het circuit te plaatsen! Het is dat Emmer Compascuum niet echt of echt niet centraal ligt maar bij mooi weer is het zeker een locatie met potentie. Al was het continue knallen van de schietbaan er naast wel storend.
Al met al een lange dag en met 450km in een 02 Baur met 4-bak is het weer een genot om in je E91 het laatste stukje naar huis te rijden, in alle rust en stilte.
Ik ben het met je eens dat de locatie, zeker met dat weer, een troosteloze indruk maakte. Er was genoeg ruimte om te parkeren en op het drukste moment zullen er zo'n 70 tot 80 02's hebben gestaan in alle varianten. Wat met een voorinschrijving van rond de 25 stuks en het zeiknatte weer niet slecht is. Wel moet ik erbij zeggen dat er een hele grote groep Duitsers en Engelsen waren. En met name die groep heeft zich op het mooie circuit weer uitstekend vermaakt. Al was het wat flauwtjes doordat in het begin de pionnen te dicht op elkaar stonden zodat er in combinatie met de vele regen geen snelheid gemaakt kon worden. De sprintraces aan het einde van de dag was het strijdtoneel van gemodificeerde 02's en de 1800 Alpina NK van Walter die ook in Lelystad vaak te zien was. Wat een prachtige auto is dat toch! Hier deed welgeteld nog 1 Nederlander aan mee die ten onder ging aan het buitenlandse geweld van Alpina's en M50 mods.
Er was ruimte voor stands waar leuke waar werd aangeboden (Alpina stuurtje mee naar huis) en een hamburgerkraampje en wat demonstratiekraampjes voor diverse artikelen waar je auto schijnbaar schonen en beter van wordt

Het circuit is nieuw, lang en smal en wordt vooral gebruikt voor driftdoeleinden maar de veiligheid liet in mijn ogen zeker te wensen over. Verder was er geen tribune of zitgelegenheid want de partytenten boden maar weinig beschutting tegen de regen. Het is allemaal nog in opbouw en als ik de maquette mag geloven wordt hier zeker nog aan gewerkt. En dat is toch wel bijzonder in deze tijd. Tip voor de organisatie om de stands volgende keer niet langs de muur van het circuit te plaatsen! Het is dat Emmer Compascuum niet echt of echt niet centraal ligt maar bij mooi weer is het zeker een locatie met potentie. Al was het continue knallen van de schietbaan er naast wel storend.
Al met al een lange dag en met 450km in een 02 Baur met 4-bak is het weer een genot om in je E91 het laatste stukje naar huis te rijden, in alle rust en stilte.
So many cars, so little time