Als je dit weekend in Turnhout komt, dan hoop ik dat je me al kan spotten...Nick1984 wrote:Toch een heel verschil zo'n poetsbeurt
Leuk dat ie door de keuring is, ik ben eens benieuwd wanneer ik jou voor het eerst spot id buurt van Turnhout!

Als je dit weekend in Turnhout komt, dan hoop ik dat je me al kan spotten...Nick1984 wrote:Toch een heel verschil zo'n poetsbeurt
Leuk dat ie door de keuring is, ik ben eens benieuwd wanneer ik jou voor het eerst spot id buurt van Turnhout!

Weer wat wijzer, ik had het anders begrepen maar dit klinkt wel logisch.Arnold D wrote:Die afstandsring heeft in mijn ogen niets met de breedte van de lagers te maken. De lagers, smal of breed, liggen tegen de aanslag. De afstandsbussen zijn even lang, maar heb het idee dat de kamers destijds niet allemaal op dezelfde diepte zijn gefreesd en om dat verschil op te vangen worden er vulringen gebruikt.
Iedere draagarm heeft zijn eigen vulring, hou dat bij elkaar en je hoeft niets uit te meten.
Bedankt voor de tipsPeter V. wrote:Weer wat wijzer, ik had het anders begrepen maar dit klinkt wel logisch.Arnold D wrote:Die afstandsring heeft in mijn ogen niets met de breedte van de lagers te maken. De lagers, smal of breed, liggen tegen de aanslag. De afstandsbussen zijn even lang, maar heb het idee dat de kamers destijds niet allemaal op dezelfde diepte zijn gefreesd en om dat verschil op te vangen worden er vulringen gebruikt.
Iedere draagarm heeft zijn eigen vulring, hou dat bij elkaar en je hoeft niets uit te meten.
Weet ik in ieder geval dat ik straks moet opletten tijdens de lagerwissel.

klopt, ik werk in Zevendonk op school.
 klopt, ik werk in Zevendonk op school.