Lumma pick up!
- 02-er
- E21 VIP
- My E21(s): '80 323i Baur
Re: Lumma pick up!
Zeer leuke E21 Ite.
Is de eerste keer dat ik deze variant zie.
Bestonden er verschillende varianten hiervan ?
De stijl achter de deuren is rechter bij die van jou ten opzichte van de stijl die je ziet bij de blauwe.
Deze is gebogen.
De kit waarmee de auto werd omgebouwd bestaat deze uit polyester ?
Is de eerste keer dat ik deze variant zie.
Bestonden er verschillende varianten hiervan ?
De stijl achter de deuren is rechter bij die van jou ten opzichte van de stijl die je ziet bij de blauwe.
Deze is gebogen.
De kit waarmee de auto werd omgebouwd bestaat deze uit polyester ?
E21 323i. Baur Alpine White '80
- pattam2009
- E21 VIP
- My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
Een e21 i-catcher
Ik hoop dat het klaar maken van de motor je meezit, ben benieuwd of de rijeigenschappen heel anders zijn dan wat je gewend bent van de "normale" e21.

Ik hoop dat het klaar maken van de motor je meezit, ben benieuwd of de rijeigenschappen heel anders zijn dan wat je gewend bent van de "normale" e21.
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
- 323baur
- E21 VIP
Deze is echt omgebouwd met blik.
netjes en strak, slechts beginnende roest plekjes.
technisch, ach doe es een voorstel:)
netjes en strak, slechts beginnende roest plekjes.
technisch, ach doe es een voorstel:)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Technisch moet jij eerst vertellen wat er wel of niet gebeurd als je start. Dan kunnen we meedenken.
Als het originele blokje er in zit zou ik proberen die eerst lopend te maken.
Ik ben heel benieuwd hoe de binnenkant van de laadbak is opgebouwd trouwens dus.......meer fotos pls!
Als het originele blokje er in zit zou ik proberen die eerst lopend te maken.
Ik ben heel benieuwd hoe de binnenkant van de laadbak is opgebouwd trouwens dus.......meer fotos pls!
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP
Hij is mij verkocht met lekke koppakking. Gisteren heel. Kort even een poging gedaan. Blok komt wel rond, maar heeft denk nauwelijks compressie.
blaast behoorlijk mengsel door het luchtfilter af.
ik maak nu eerst de is af, daarna de jacco, en daarna deze..
nieuwe plaatjes komen straks.
blaast behoorlijk mengsel door het luchtfilter af.
ik maak nu eerst de is af, daarna de jacco, en daarna deze..
nieuwe plaatjes komen straks.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- 323baur
- E21 VIP
Zo, en zoals beloofd - tussen de enorme hagel en onweersbuien door (echt niet normaal) - even een iets betere update.
Feit is dat ik er echt enorm happy mee ben. Ik ga haar niet verkopen voordat ze loopt en dat ik er zelf eens een tijdje mee heb rond gekart.
Wat een ontzettend grappig en leuk ding is dit.
Technisch is het denk ik lonender om er gelijk een goed blok in te gooien. Dit blok is denk ik echt klaar, ik heb nog geen compressie test gedaan, maar ik vermoed dat het niet alleen de kop is.
Gezien de kosten en de ongewisse uitkomst is het wellicht slimmer om gelijk een verser blokje er in te gooien.
Het liefste zou ik een M10 1.8i met 5 bak er in gooien. Iemand wat in de aanbieding?
M42 is leuk, maar dat loopt gelijk erg in de papieren.
Of zal ik er dan ook gelijk maar een 2.3 van maken...Leon heeft vast wel alles compleet. Gedachten..
Qua carrosserie is er duidelijk in 96/97 een complete restauratie en ombouw gedaan. Alles is nog best wel heel fris.
De dorpels hebben een enorme versteviging gekregen, dubbel dik!! Ik denk dat dit qua torsiestijfheid een heel stevig autootje is geworden!
Het zeiltje achter op vind ik helemaal niks, als ze langer blijft wil ik hier een deksel met schanieren en telescopen op hebben.
De kont vind ik ook te kaal (
) Ik denk dat ik zo'n doorlopende middenplaat erop wil met BMW oid.
En nog wat plaatjes, want er staat al weer veel te veel tekst voor de meesten:

Slechte foto, maar hier ze je de extra versteviging.

OOk leuk, ik heb echt alle bijlagen van Lumma erbij met gutachten en weet ik niet wat meer.
Feit is dat ik er echt enorm happy mee ben. Ik ga haar niet verkopen voordat ze loopt en dat ik er zelf eens een tijdje mee heb rond gekart.
Wat een ontzettend grappig en leuk ding is dit.
Technisch is het denk ik lonender om er gelijk een goed blok in te gooien. Dit blok is denk ik echt klaar, ik heb nog geen compressie test gedaan, maar ik vermoed dat het niet alleen de kop is.
Gezien de kosten en de ongewisse uitkomst is het wellicht slimmer om gelijk een verser blokje er in te gooien.
Het liefste zou ik een M10 1.8i met 5 bak er in gooien. Iemand wat in de aanbieding?
M42 is leuk, maar dat loopt gelijk erg in de papieren.
Of zal ik er dan ook gelijk maar een 2.3 van maken...Leon heeft vast wel alles compleet. Gedachten..
Qua carrosserie is er duidelijk in 96/97 een complete restauratie en ombouw gedaan. Alles is nog best wel heel fris.
De dorpels hebben een enorme versteviging gekregen, dubbel dik!! Ik denk dat dit qua torsiestijfheid een heel stevig autootje is geworden!
Het zeiltje achter op vind ik helemaal niks, als ze langer blijft wil ik hier een deksel met schanieren en telescopen op hebben.
De kont vind ik ook te kaal (

En nog wat plaatjes, want er staat al weer veel te veel tekst voor de meesten:

Slechte foto, maar hier ze je de extra versteviging.

OOk leuk, ik heb echt alle bijlagen van Lumma erbij met gutachten en weet ik niet wat meer.
-
- E21 starter
Hoi,
Blokje 318i staat op MP.
http://link.marktplaats.nl/738895001
Ook nog bij je in de buurt!
Groeten,
Peter.
Blokje 318i staat op MP.
Groeten,
Peter.
BMW E10 1602 1974
BMW E21 320/6 1980
BMW E21 323i Baur 1983
BMW E12 525 1976
BMW E23 733i 1977
BMW E30 325iC 1986
BMW E32 730i 1987
BMW E21 320/6 1980
BMW E21 323i Baur 1983
BMW E12 525 1976
BMW E23 733i 1977
BMW E30 325iC 1986
BMW E32 730i 1987
- Wondermike
- E21 Master
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Er zit geen slot in de kont dus hou je dan weer een open gat over in die plaat.De kont vind ik ook te kaal
So many cars, so little time
- Manitoba
- E21 VIP
- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
Hij is echt "cute by uglyness", Ite! Wordt zeker leuk, benieuwd naar dit pickupje in real life!
Greetz,
Walter.
Greetz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
- 323baur
- E21 VIP
Is al weg.BMW02Noord wrote:Hoi,
Blokje 318i staat op MP.
Groeten,
Peter.

Goed punt!Wondermike wrote:Er zit geen slot in de kont dus hou je dan weer een open gat over in die plaat.De kont vind ik ook te kaal
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Eens, goed punt. Dus ik zeg, zwarte plaat, even met de dremel bewerken en dan daar een motorkap BMW logo in!
- 323baur
- E21 VIP
alstie rijdt kom ik bij jou slijpen en lassen