Ik heb net mijn eerste BMW E21 uit 1976 (van Ite) en ben nu het eea aan het doen maar heb paar kleine beginnersvraagjes.
-Hoe kom ik makkelijk bij de kachelmotor/fan/achter de schuifjes. Mijn hete lucht doet het niet en een van de schuiven gaat niet op en neer.
-Wat is de beste manier om bekabeling van voor naar achter te trekken? onder het tapijt tot de bank lukt me, hoe kom ik het best langs de bank zonder hem dr uit te halen?
-Iemand ervaring met speakers netjes inbouwen in de deuren?
-Het paneel dat onder tegen het stuurhuis aanzit en tot de pedalen loopt is bij mij erg kapot, is dit een gangbaar onderdeel op slopers te krijgen of allemaal kapot?
-Iemand ervaring met een tweede 'goede' radio in het dashboard kastje monteren? Of zijn er betere plekken?
Super bedankt voor de hulp!
Luc
Kleinen vraagjes
- 323baur
- E21 VIP

Re: Kleinen vraagjes
Geen gaten in de panelen boren!!!
kom eerst maar langs, dan laat ik alles zien.
kijk ook maar even bij mijn sloper voor de missende parts.
kom eerst maar langs, dan laat ik alles zien.
kijk ook maar even bij mijn sloper voor de missende parts.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Lijkt me een mooi aanbod, het laatste wat je wil is onherstelbare schade aanbrengen als dat niet nodig is. En dan zien we tzt graag wat 't is geworden!
Regards/groeten, Jeroen
-
lucsevenhuijsen
- Newbee
Dat was ik ook zeker niet van plan, wil alles zo origineel mogelijk houden:)
- 323baur
- E21 VIP

Die panelen zijn zeldzaam mooi en mega schaars. Speakers kunnen links en rechts voorin bij je voeten.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
idd speakers in de panelen, niet doen!!! Of koop een setje panelen bij, en maak hier speakers in want ik denk dat jij type 1 panelen hebt.
wel even opletten dat er in de e21 drie verschillende kachels zijn geleverd!
Groeten loentje
wel even opletten dat er in de e21 drie verschillende kachels zijn geleverd!
Groeten loentje