Gezien op Marktplaats of waar dan ook - maar dan NON E21
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: Gezien op Marktplaats of waar dan ook - maar dan NON E21
Ben erg benieuwd hoe goed de auto is, ook in de ogen van een extreme zeikerd zoals ik
Regards/groeten, Jeroen
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
hebben we het dan wel over dezelfde? ik heb in het voorjaar van 2009 mijn e21 bij dezelfde man gekocht en heb ook even bij deze auto gestaan, volgensmij had hij toen al wel die strepen. Heette toen nog Aldemi auto'sbarry2830 wrote:heb ik een paar jaar geleden gedaan (toen ik nog geld had) en een bod gedaan van 13.500 euro maar daar ging hij toen niet voor weg.Jeroen wrote:Was iemand toevallig van plan om eens naar die B6 te gaan kijken?
Toen had hij niet de alpina stickers, had de vorige eigenaar later verwijderen zodat je dan niet kon zien wat het was is mijn toen vertelt haha was in 2008 of 2009.
Martin
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- Jeroen
- Site Admin
Er is nog een ander geval wat al tijden door het land zwerft, hoewel inmiddels al weer iets meer dan 2 jaar bij 1 eigenaar, een groene B6 2.8 met kenteken LHDF76. Alleen was die volgens mij niet Alpina-groen maar Malachit, en behoorlijk krokant. Aantal eigenaren volgens de RDW 1 maar daar kun je wel twee nullen achter zetten denk ik. Laatste APK is 10 jaar geleden.
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP

Moeilijk waarde te bepalen. Sterk afhankelijk ook van de snelheid en behoefte van de verkoper.
echt goed spul verkoopt....ook tegen een beste prijs. Mijn is is ook tegen een correct tarief vertrokken.
mijn inschatting is 20k?
echt goed spul verkoopt....ook tegen een beste prijs. Mijn is is ook tegen een correct tarief vertrokken.
mijn inschatting is 20k?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- barry2830
- Upcoming E21 fanatic
- My E21(s): 79 nl 323i
Ja klopt. maar hier de foto'se-einundzwanzig wrote:hebben we het dan wel over dezelfde? ik heb in het voorjaar van 2009 mijn e21 bij dezelfde man gekocht en heb ook even bij deze auto gestaan, volgensmij had hij toen al wel die strepen. Heette toen nog Aldemi auto'sbarry2830 wrote:heb ik een paar jaar geleden gedaan (toen ik nog geld had) en een bod gedaan van 13.500 euro maar daar ging hij toen niet voor weg.Jeroen wrote:Was iemand toevallig van plan om eens naar die B6 te gaan kijken?
Toen had hij niet de alpina stickers, had de vorige eigenaar later verwijderen zodat je dan niet kon zien wat het was is mijn toen vertelt haha was in 2008 of 2009.
Martin

[img]http://img27.imageshack.us/img27/5962/b ... 030rn4.jpg[/img
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Die is toch best mooi moet ik zeggen!
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
-
Roelof
- E21 VIP

- My E21(s): '80 320 baur
Een hele mooie e34 M5 met een hele lage km stand, maar daar is de prijs dan ook wel weer naar.
http://link.marktplaats.nl/775983438
http://link.marktplaats.nl/775983438
dat is echt een hele mooie machine, vind ik nog niet eens zo duur in verhouding.
groeten loentje
groeten loentje
Wauw! Deze kleur blauw staat 'm ook erg goed
Groeten Rick
Groeten Rick
- Jeroen
- Site Admin
Sja dik ding dat eigenlijk gewoon nieuw is, voor een prijs die je tegenwoordig al gauw moet neerleggen voor een beetje nette E30 M3. Ik ben geen M5 mens (nou okee, E28 dan haha), voor dit geld koop je ook een hele nette E46 M3. Lastig zoveel ///M leuks voor dat geld!
Regards/groeten, Jeroen
Wat doen sommige mensen hun E36 Cabrio toch aan... Dacht je na dat blauwe gedrocht van een tijdje geleden alles wel gezien te hebben...
http://link.marktplaats.nl/m787116049

http://link.marktplaats.nl/m787116049
- 323baur
- E21 VIP

Slechts 1 kogel..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- 323baur
- E21 VIP

Ok, erg goedkoop, je kan er best een paar dingen over zeggen die incompleet of niet mooi zijn...maar toch:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
Hr Woertman: kom d'r maar in.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
Hr Woertman: kom d'r maar in.
- Jeroen
- Site Admin
Zo dan! Behalve de onbegrijpelijke M Technic spoiler op het kofferdeksel vind ik 't toch wel een erg aansprekende auto. Een kale E28 M5 dus zonder de tupperware blijft toch wel geweldig, een lust voor oog en oor zeg maar. Aangezien enigszins fatsoenlijke exemplaren ernstig schaars beginnen te worden hoop ik dat 'ie bij een echte liefhebber terecht komt.
Ik kwam van de week op de site van Marco Hof een E30 cabrio tegen. Slechts een 318i, maar in uitvoering en kleurstelling vrij aardig een kopie van onze cabrio, alleen met 135.000 km meer op de klok haha! Dat maakt het wel leuk om 'm aan de collectie toe te voegen en deze wat vaker te gebruiken en tegelijkertijd de andere te sparen. Voor nu afgesproken dat we eerst de Z3 opruimen en daarna verder gaan kijken.

Ik kwam van de week op de site van Marco Hof een E30 cabrio tegen. Slechts een 318i, maar in uitvoering en kleurstelling vrij aardig een kopie van onze cabrio, alleen met 135.000 km meer op de klok haha! Dat maakt het wel leuk om 'm aan de collectie toe te voegen en deze wat vaker te gebruiken en tegelijkertijd de andere te sparen. Voor nu afgesproken dat we eerst de Z3 opruimen en daarna verder gaan kijken.

Regards/groeten, Jeroen