Leuk, zo'n warm onthaal hier!
Weet zelf niet precies hoe lang de auto te koop heeft gestaan, volgens mij een week of 2, daarna eventjes van het net verdwenen (had ik net de beslissing genomen om m te kopen, was ie verdwenen!), en enkele weken later stond ie er weer op. Toen meteen gebeld en toen ik m zag op slag verliefd geworden. Gelukkig geen nare verassingen tegen gekomen. De auto was van een echte liefhebber die er alles aan heeft gedaan om m netjes te houden. Chassis is ontzettend hard, alle rubbers aan het onderstel zijn vervangen en de auto is gewoon goed onderhouden. Het zijn echt de kleine dingen aan deze auto (zoals een kofferbak schakelaartje of een klein lekje in de uitlaat) die nog gedaan moesten worden.
Ik weet nog niet precies wat mijn toekomst plannen zijn. 't 1600 motortje loopt ontzettend mooi, maar vermogend is 'ie niet. Weet nog niet of ik deze ooit ga swappen of dat ik 'm origineel laat. Verder doe ik alles wat mogelijk is om de auto in nette staat te houden. Was zelf niet van plan optisch veel te gaan veranderen, buiten de auto gewoon netjes te houden.
Ben erg benieuwd naar de Sharknose meeting, wordt mijn eerste keer (niet van de auto overigens). Ben benieuwd naar alle andere enthousiastelingen in Nederland.