1,5 week geleden sloeg de koorts weer toe toen ik samen met een maatje van me een E34 tegenkwam.
De man wilde ervan af, en toen we deze 1,5 week geleden ophaalden was het een vieze smoezelige auto... zoals oudere auto's wel vaker aandoen. Niet echt lekker voor gezorgd.
Doffe lak, beschadigde lederen bekleding, veel kleine deukjes en krasjes...
Het grootste punt was de achterbumper. Door een aanrijding was deze aan flarden gereden, en ook (zo kwamen we later achter) was de steun waar de acherbumper inhangt aan de rechterkant afgebroken.

Afgelopen weekend aardig wat werk verzet, en de auto voorzichtig gepolijst en daarna in de wax gezet. Dit deed al zoveel voor de auto... Ook de achterbumper gedemonteerd (was een kriem... de trekhaak was achteraf gemonteerd, dus de bumper zat goed klem). Er zit nu tijdelijk een zwarte achterbumper op, lak was niet op tijd binnen om deze te spuiten.
Interieur heeft een goede opfrisbeurt gehad, en ziet er weer verzorgd uit.
Zie hieronder het resultaat! Alleen de achterbumper nog, en dan kijken wat we met de auto gaan doen... Is echt een heerlijke cruiser...
En ik heb begrepen dat deze lakkleur Sorrentblau metallic best een bijzondere is, en eigenlijk een individual-kleur.
Voor veel E21-lovers een te jonge auto ben ik bang, maar er zijn vast mensen die de auto kunnen waarderen