Eerste indruk is dat er een redelijk kopie gemaakt is van vorig jaar. Uiteraard hebben de gerenommeerde merken een nieuwe stand. Het gehalte Mercedes en Porsche is heel erg groot. Nu ook wat extra nadruk op de Italiaanse auto"s.
Wat betreft de afdeling BMW kan ik kort zijn. Uiteraard een mooie stand maar jammer genoeg had Mercedes zich overtroffen. Onze eigen BMW E21 is zeer weinig aanwezig. In totaal drie stuks!!!!
De 316 op de stand van BMW zelf, de group 5 versie en een 316 automaat buiten (te koop). De laatst genoemde had een vraagprijs van 7800 euro

Leuk voor een hele nette maar niet deze. 170000km gereden en de roestplekken bij de B- en C-stijl waren zeker aanwezig.
Het was voor mij even wennen om in mijn eentje zoiets te doen maar ik kon flink proberen met de nieuwe camera. Resultaat ruim 300 foto's waar ik zeker 75 van kan weggooien i.v.m. totaal verkeerde instellingen. Ach je probeert eens wat.
Tijd voor plaatjes. Er zijn vele zaken die ik wel leuk vind om te zien maar geen foto's van maak dus het is zeer beperkt wat betreft diverse merken.
BMW E21:
316 te koop (mobieltje)

316 BMW stand:

Group 5:

De rest.

one off build:

BMW 315:

Bouwpakket:

630 CS:

02:

Restauratie voor Koos??

BMW stand: