dus ... uitlaatspruitstuk losgehaald en de uitlaat voor de middendemper losgekregen .. achterdempers uit de beugels zodat ik de lijn in zijn geheel wat kon verplaatsen ..
Met veel geduld is het gelukt .. de bak hangt eronder, gelukkig kon mijn eigen kardan blijven zitten anders was ik nog niet klaar. Gelukkig hadden we 4 handen ter beschikking
Wagen staat nog op de brug .. maandag of dinsdagavond verder ... achterasrubbers zijn eruit maar dat uitpersen valt niet mee .. die rubbers blijken niet geperst zoals in de e30 maar in 1 stuk gegoten .. je krijgt maw het centerstuk (waar de bus inzit) er wel uitgeperst maar de randen komen niet mee (dit is bij de e30 wel zo) .. ik weet nog niet hoe dit op te lossen want ze zijn er met geen middel uit te krijgen .. je zou ze bijna moeten laten oplossen in chemisch product of uitbranden maar das mss wat drastisch
We zien wel ... dinsdagavond moet hij klaar want dan moet de auto van de brug .. zit dus een beetje in tijdsnood .. hij kan niet op de baan want de vorige achterasrubbers zijn deels uitgeperst .. als het echt niet lukt zou ik nog originele kunnen hebben die bij een dealer in bxl liggen (old stock) voor 90 euries / stuk