Zo tijd om ook even wat van mijn kant te posten. Ik ga het eens heel anders beginnen, namelijk eens een paar sfeerfoto's en overzichtsfoto's.
Super groot terrein, 6 paddock's om de race auto's in kwestie te herbergen, een plek voor wat fabrieks werk (BMW, Porsche) en natuurlijk bergen met clubs aanwezig:

In de witte tenten vinden we de teams, op de race dag voorzien van linten maar met een pers hesje kom je verder dan een gemiddeld bezoeker:

Ook reizen veel van de teams in stijl (sterker nog er zitten bepaalde verplichtingen aan het transport op het terrein), dit levert buiten het echte werk ook veel ander leuk materiaal op!

Verder wordt je aan alle kanten goed vermaakt met een hapje en een drankje, een dansvloer met diverse optredens en zelfs mobiele muziek:
Dan maar eens door de BMW tent lopen, opbouw was nog bezig maar met de juiste papieren ben je zo binnen

. Begon allemaal met het zien van de volgende auto (niet wetende dat ik hem later nog even in actie zou mogen zien):

Maar ook op klassiek gebied had BMW weer uitgepakt:

Buiten uiteraard ook nog wat op E21 gebied te vinden, ook al is het magertjes:

Buiten dat blijf ik een Ferrari man, gelukkig kon ik daar ook genoeg leuke speeltjes van vinden:
Goed, nu jullie een idee hebben van hoe het terrein en de kwaliteit van de auto's eruit ziet gaan we naar de baan. En we beginnen vandaag met de kleinsten van allemaal, namelijk Little Big Le Mans, voor de kinderen van veel te rijke ouders:

Om maar even aan te geven, geen kinderachtig speelgoed overigens want sommige modelletjes leveren gewoon meer dan 100.000 euro op!

En nee, ik heb geen foto van een echte 288 GTO geplaatst maar dit is kinderspeelgoed met een grasmaaimotortje:

Van oud tot heel jong, als je maar fun hebt op het circuit:
Als laatste gaan we vandaag nog even over tot het echte spul en wel de wat slechtere foto's van deze serie. Dit omdat het om wat nachtelijk geweld gaat en dat valt niet mee om op de foto te krijgen.

We rijden overigens in grid 2, auto's uit het tijdperk 1949-1956

Eens wat geprobeerd samen met Jeroen, wel aardig geworden:

De BMW's deden ook lekker mee, helaas geen vlamfoto's deze keer:

Deze klasse is grid 6 (de topklasse) verreden met spul uit 1972-1979:

Zie de uitlaat en turbo eens gloeien tijdens deze nachtsessie!

En als afsluiter nog een BMW, volgende ronde wat actie van overdag: