kan iemand mij vertellen welke maat klepverentang ik nodig heb voor een 315
alvast bedankt,
e21 klepverentang
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29995
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: e21 klepverentang
Maat heb ik ook geen gegevens van maar zoiets is flexibel, moet 't prima doen lijkt me:

http://www.autogereedschap.com/a-224354 ... e-kleppen/

http://www.autogereedschap.com/a-224354 ... e-kleppen/
Regards/groeten, Jeroen
Re: e21 klepverentang
he jeroen bedankt voor de tip ,
voor dat ik hier aan ga beginnen wou ik nog iets weten , mijn bmw rijdt erg onzuinig ik geloof iets van 1/7 of 1/9 en rookt echt veel wit blauwig (het is in ieder geval geen kvs ,
zou dit kunnen komen door de kleppen of zijn dit de zuigerveren die op zijn ? hij verbruikt ook ontzetten veel olie.
voor dat ik hier aan ga beginnen wou ik nog iets weten , mijn bmw rijdt erg onzuinig ik geloof iets van 1/7 of 1/9 en rookt echt veel wit blauwig (het is in ieder geval geen kvs ,
zou dit kunnen komen door de kleppen of zijn dit de zuigerveren die op zijn ? hij verbruikt ook ontzetten veel olie.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29995
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: e21 klepverentang
Meest waarschijnlijk is wel klepseals en evt klepgeleiders. Je zou evt een lektest kunnen doen. Zuigerveren komt voor, maar niet heel vaak.
Regards/groeten, Jeroen
Re: e21 klepverentang
Ik denk ook klepseals/geleiders,
1 op 7/9, vind ik niet zo heel verkeerd.
groeten loentje
1 op 7/9, vind ik niet zo heel verkeerd.
groeten loentje
Re: e21 klepverentang
lek test zou idd niet verkeerd zijn om te doen ,ik moet wel zegge dat hij best veel pit heeft voor zo'n oud motortje alleen vind de gebruik van benzine zo hoog voor mijn gevoel ,
