Op zondag 10 augustus vindt alweer de 8e editie plaats van het Nationaal Oldtimer Festival. Dan komen duizenden liefhebbers van klassiekers en oldtimers naar het Circuitpark Zandvoort om te kijken naar al het spektakel op het circuit en al het moois op de paddocks. Je kunt weer een mooi baanprogramma verwachten en een bijzondere Concours d'Elegance. Ook dit jaar is er voldoende baantijd voor alle merkenclubs en de vrij rijden liefhebbers! Als club kun je natuurlijk weer meedoen en met je clubleden het event bezoeken. Hieronder alles clubmogelijkheden en kortingen op een rij gezet. Houd al het nieuws in de gaten op http://www.nationaaloldtimerfestival.nl of volg onze Facebook pagina. Je blijft dan ook automatisch op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Het aanmelden voor het vrij rijden is inmiddels ook geopend!
Club op de showpaddock
Elke club krijgt een eigen ruimte op de paddock voor een clubpresentatie (met een stand, infokraam, infodisplays etc.) of een gezamenlijke parkeerplaats, samen met de auto’s van de clubleden bij elkaar. Deze clubstands/-plaatsen krijgen allemaal een gereserveerde plaats op de paddock.
Voordelen voor jullie clubleden
Afhankelijk van het evenement waar de club zich wil presenteren, hebben de clubleden speciale voordelen. Zo is altijd het autoticket (voor een showplaats op de paddock, de clubautoticket) gratis en heeft de bestuurder gratis entree. Deze tarieven gelden alleen als jullie clubleden met de auto bij de clubstand parkeren en men een Clubautoticket achter de voorruit heeft. Parkeert men de auto op de bezoekersparking (dus niet bij de clubstand op de paddock), dan geldt deze korting niet. Hoe vraag je deze tickets aan?
Clubautoticket; wij sturen deze in pdf-formaat per mail naar de clubcontactpersoon, die deze pdf kan doormailen naar de leden die het evenementen willen bezoeken. Zij dienen deze Clubautoticket uit te printen en achter de voorruit leggen.
Paraderijden
15 minuten parade rijden kost slechts € 15,- voor oldtimers en youngtimers. Verkrijgbaar in de ticketshop.
Vrij rijden
Een sessie van 20 minuten kost € 40,-. Verkrijgbaar in de ticketshop. Vraag naar een speciale prijs indien je club gezamenlijk een sessie wilt inplannen.
Clubkortingen
Autoticket, gratis
Entree, €0,- voor de bestuurder en € 19,- voor de passagiers (of in voorverkoop € 16,-). Voor de gratis tickets geldt dat de eerste 1000 tickets gratis zijn. Daarna betaalt de bestuurder slechts €12,- voor de motor/auto en entree, in plaats van €27,- (€19,- entree en €8,- parking). Passagier(s) betalen het reguliere tarief.
Marktkraam
De mogelijkheid om een kraam te bestellen bestaat nog steeds, en kost € 35,-. Deze kun je aanvragen via club@402automotive.com. Na bestelling ontvang je een factuur voor de marktkraam, zodra deze is voldaan zullen wij de marktkraam bestellen.
Met vriendelijke groeten,
Esther Blaakman
http://www.402automotive.com
Nationaal Oldtimer Festival - zo 10 aug 2014
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Nationaal Oldtimer Festival - zo 10 aug 2014
Het NOF op Zandvoort valt wederom samen met het weekend van de OGP dus ik ben er zelf zeker niet bij, maar wellicht zijn er wel anderen die hierheen willen. Als er een beetje animo is, wil iemand dan het regelwerk op zich nemen? Klinkt zwaarder dan het is: even verzamelen wie aanwezig zijn, of men evt circuit wil rijden en dan aantallen doorgeven aan de organisatie. Contactdetails heb ik wel.
Regards/groeten, Jeroen
- pattam2009
- E21 VIP
- My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
Re: Nationaal Oldtimer Festival - zo 10 aug 2014
Daar wil ik zeker gaan kijken en ook een rondje of wat rijden.
Mocht het nodig zijn wil ik de informatie wel doorgeven aan de organisatie.
Mocht het nodig zijn wil ik de informatie wel doorgeven aan de organisatie.
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
- Jeroen
- Site Admin
OK maar even kijken hoe het zit met animo maar als jij evt even als coordinator/contactpersoon zou willen optreden dan graag.
Beginnen gewoon even een lijst geïnteresseerden voor het NOF:
1. pattam2009
2. ...
Beginnen gewoon even een lijst geïnteresseerden voor het NOF:
1. pattam2009
2. ...
Regards/groeten, Jeroen
- pattam2009
- E21 VIP
Nog andere die zondag willen gaan kijken/rijden ?
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Helaas, wederom werken.pattam2009 wrote:Nog andere die zondag willen gaan kijken/rijden ?
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Jeroen
- Site Admin
Lastig hoor. Als het mooi weer wordt heb je zomaar 2 uur enkele reis nodig dank zij de opzettelijke Zandvoortse verkeersbende. Een uurtje extra en je bent op de Ring, dan weet je tenminste ook zeker dat je veel moois gaat zien...
Regards/groeten, Jeroen
- pattam2009
- E21 VIP
Eerst het weer maar even afwachten!
Zonder een overnachting vind ik een dagje naar de OGP heen en weer te veel van het goede. Zaterdag werken en s'avonds een feestje op de planning vandaar. Zandvoort is inderdaad een drama als het druk is, daarvoor had ik al de planning om vroeg in de ochtend of na het middag uur te gaan om zo de grootste drukte te passeren. Wellicht is de toerrit een optie vanuit het healy museum in Vreeland richting Zandvoort een leuke combi.
Zonder een overnachting vind ik een dagje naar de OGP heen en weer te veel van het goede. Zaterdag werken en s'avonds een feestje op de planning vandaar. Zandvoort is inderdaad een drama als het druk is, daarvoor had ik al de planning om vroeg in de ochtend of na het middag uur te gaan om zo de grootste drukte te passeren. Wellicht is de toerrit een optie vanuit het healy museum in Vreeland richting Zandvoort een leuke combi.
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
- pattam2009
- E21 VIP
En bedankt Bertha .....
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
- Jeroen
- Site Admin
Dus ook niet geweest Patrick? Ben wel benieuwd of het nog wat was, maar met goed weer is het al magertjes dus ik vrees het ergste...
Regards/groeten, Jeroen
- pattam2009
- E21 VIP
Nee! Was echt te slecht weer. Een buitje kan, maar het heeft het merendeel geregend die dag.
Wel jammer, want het lijkt mij best een leuk evenement en met de mogelijkheid om zelf ook wat rondjes op het circuit te rijden. Weinig sharknose's
gezien op de foto's
Wellicht volgend jaar.
Wel jammer, want het lijkt mij best een leuk evenement en met de mogelijkheid om zelf ook wat rondjes op het circuit te rijden. Weinig sharknose's

Wellicht volgend jaar.
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.