Super lekker op de weg, maar het schijnt slecht te zijn voor je olieverbruik... Dit is trouwens Bilstein B6 en Eibach.
In de Ardennen heb ik overal last van gehad behalve te laag op de weg. Gewoon goed kijken en sturen.

Peter V. wrote:Jouw onderstel rust op plamuur Koos. Dat is flexibeler.

In ieder geval niet op de laagste stand. Nou weet ik niet meer hoeveel ringen er op de dempers zitten vandaar.bmw e12 e21 wrote: Dan ga ik mss Patrick zijn concept toepassen, die ligt het hoogst van de verlaagden en ik heb ook BILSTEIN B6.
Patrick, heb jij ook de Billy's achter op de hoogste stand?

Ik geloof dat het afhankelijk is van de leeftijd van de dempers. De B6 had volgens mij 3 hoogtes en nu nog maar 2?pattam2009 wrote:In ieder geval niet op de laagste stand. Nou weet ik niet meer hoeveel ringen er op de dempers zitten vandaar.bmw e12 e21 wrote: Dan ga ik mss Patrick zijn concept toepassen, die ligt het hoogst van de verlaagden en ik heb ook BILSTEIN B6.
Ik heb in ieder geval nog één ring eronder over.

Mijne had ook maar 2 hoogtes. Deze heb ik gekocht aan 80euro per stuk.Peter V. wrote:Ik geloof dat het afhankelijk is van de leeftijd van de dempers. De B6 had volgens mij 3 hoogtes en nu nog maar 2?pattam2009 wrote:In ieder geval niet op de laagste stand. Nou weet ik niet meer hoeveel ringen er op de dempers zitten vandaar.bmw e12 e21 wrote: Dan ga ik mss Patrick zijn concept toepassen, die ligt het hoogst van de verlaagden en ik heb ook BILSTEIN B6.
Ik heb in ieder geval nog één ring eronder over.
Ik heb bewust voor de onderste gekozen i.v.m. de rijhoogte i.c.m. de originele veren.
Als ik me niet vergis was de reden voor sommige om niet de onderste te nemen omdat de veerschotel a.g.v. de verlagingsveer zou kunnen rammelen.