Mooi verslag weer Jeroen en gave foto's.
Ik heb jaren aan modelvliegen gedaan en was gek van de meermotorige vliegtuigen uit de WWII periode.
Heb zelf een B17 gebouwd met een spanweidte van bijna 3 meter wat een fantastische kist was om te zien vliegen.
Back on my topic
Ik had nog een uitje afgelopen weekend maar dat ging bijna niet door. Verkeerde beweging met mijn nek vrijdag gooide behoorlijk roet in het eten.
Op paracetamol/ibuprofen cocktail toch vertrokken zondag met open dak naar de start in Achterveld. Onderweg was de cocktail al uitgewerkt en had ik het idee dat ik toch beter thuis had kunnen blijven.
Bij aankomst barste het van de 02's in alle varianten en samen met een E30 M3 cabrio was ik met mijn E21 een vreemde eend in de bijt. Maar eigenlijk alleen maar positief nieuws gehoord hierover.
Opkomst was met ongeveer 40 auto's enorm en ook meer dan de organisatie had verwacht. Kwam door de weersvoorspellingen natuurlijk.
Ik ben er niet eens aan toegekomen om fotos te maken omdat ik bijna niet uit mijn stoel kwam....
Tja en dan ben je er toch dus ook de rit maar meegepakt. Iedereen ging op voor zich op pad dus niet in een lange sliert en daardoor kwam je de hele dag clubjes 02's tegen uit alle hoeken en gaten. Er zal nog wel wat worden nagepraat dat ik met een E21 mee reed en als bijrijder de voorzitter van de 02 club had
Met geleende paracetamollen de dag afgemaakt wat echt niet mee viel maar ondanks dat toch wel genoten van de mooi uitgezette rit. Was weer erg gemoedelijk en ondanks berichten over regen de hele rit met open dak gereden. Hierna nog even een bakkie koffie en over een overvolle A1 terug naar Noord Holland. Het was me het dagje wel weer.
Helaas dus geen enkele foto