Ja Koos, zat er bij. Overigens vandaag nog even gebruik gemaakt van de laatste zonnestralen om de 740i nog even netjes te maken voor de trouwerij van morgen. Ik weet dat hij niet zo mooi zal blijven, maar een laagje wax en de details langslopen maken de auto toch weer af...
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Sinds juni dit jaar Koos . Hij is er zeker wel van op geknapt, maar ondanks dat ben ik wel uitgekeken op deze auto (heb hem het langst van al mijn auto's en is ook de fijnste). Alleen wat moet je dan kopen hé? Ik ben sterk aan het nadenken over een Z3 Coupe, blijft me heel erg trekken...
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Waanzinnig mooi je 7 Gerwin!
Z3 coupe?? Volgende wat je gaat melden is dat je in Oldebroek een kapperszaak gaat beginnen of huispakken gaat verkopen
Pas jij toch heel niet in man. Lekker de dikke V8 houden, staat je veel beter en nog steeds een schitterende BMW.
Hahaha, zo herkenbaar. Overigens is het wel oppassen bij Gooise wielen. Het zijn echte handelaren die goed kunnen poetsen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Dat bedrijf staat me in de advertentie al niet aan, dus ga ik al niet eens kijken bij zo'n auto. Neemt niet weg dat ik de kleuren combi erg goed vind!
Regards, Gerwin
Thegs wrote:Ja Koos, zat er bij. Overigens vandaag nog even gebruik gemaakt van de laatste zonnestralen om de 740i nog even netjes te maken voor de trouwerij van morgen. Ik weet dat hij niet zo mooi zal blijven, maar een laagje wax en de details langslopen maken de auto toch weer af...
WTF Gerwin, wat een waanzinnige beauty! Ben op slag verliefd op (deze) E38....
Greetz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
740 ziet er zeker weer geweldig uit! Trouwerij en dan de verkoop in haha! Ik denk alleen dat een E38 en een Z3 coupé wel twee uitersten zijn qua comfort en ruimte. Ik heb ze Z3 (M) tijden op de korrel gehad als daily maar dat is 'm om die reden gewoon niet, zitpositie (schuin en laag) is ook niet perfect hoewel het verder als stuur-auto een beter wapen is dan een E36 M3. Geen E30 balans maar komt wel dichtbij. Maar zelfs voor iemand als ik die het liefst een zo kleine en zo licht mogelijke auto heeft niet je van het.
Overigens had ik hier de nodige tijd een 3.0 te koop staan en die was wel zo goed als nieuw, maar die is inmiddels naar Duitsland. Ik ben trouwens van mening dat een kappersauto een auto is in de reeks net-niet. Een Z3 is echter beter dan z'n E36 basis en daarmee absoluut geen net-niet auto. De ultieme net-niet of kappersauto is en blijft in mijn ogen een M3 cabrio van om het even welke serie.
Wat ik zelf graag zou willen? Een auto die net een klein maatje meer volwassen en groter is dan de Z3C en eigenlijk ook dan de Z4C, zeg maar maatje TT-C. Dat is dagelijks veel prettiger. Een TT 3.2 Coupé is erg leuk, maar dan graag zonder de vierwielaandrijving en die optie is er helaas niet en dat is vanwege van de gebruikelijke Audi handling denk ik. Ik heb wel wat km's gemaakt in zo'n ding en dat gaat echt leuk, maar nooit de grens opgezocht, vrees dat zo'n ding dan door de mand zou vallen. En zo lang ik geen werkgever heb die mij dwingt in een Audi te rijden blijf ik ook bij dat merk uit de buurt hoor!
Wat dan wel? Ik houd het zelf nog maar even bij de E46 die net ook weer vers door de APK is en ik ga voor een record, normaal ben ik met 2 jaar wel klaar met een auto. Natuurlijk lonk je weleens naar een exoot a la E36 B8 of E46 B3S maar die zijn duur en met 1600+ kilo's veel te zwaar.
Mooi gepoetst trouwens Gerwin! Ik heb er ook nog wel een paar als je je verveeld!
Ik vind je kleur op de e38 echt mega mooi.
Zo een paar goede foto's en hop op mp dat ding.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.