Tja, Gerrit, als mijn vader als zijn BMW's had gehouden, dan had ik nu een stuk minder hard hoeven werken. Ik bedoel, soms moet je inruilen om verder te komen.
Maar het klopt, nette e30 325i's zijn er niet veel meer, zeker geen chromebumpers
gezocht: rijklare auto voor mijn zus.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: gezocht: rijklare auto voor mijn zus.
Eens, hoewel dit een 323i was, zij het met 325i einddemper. En met een van de gaafste interieurs die ik ooit in een E30 heb gezien

anyway, omdat het een 323i was en er op dat moment een 325i en een 320iS stonden heeft deze het veld moeten ruimen. Angstaanjagend nette auto was het, maar ik zie net bij de RDW dat deze alweer sinds 2009 geschorst staat. Ben benieuwd wat ervan over is ruim 10 jaar later.
spijt van de verkoop van auto's heb ik niet gauw, vaak is het gewoon tijd om weer verder te gaan. De enige auto die ik nooit had moeten verkopen was mijn Talbot Samba gebaseerd op een Group B rallyversie. Iets bijzonders, droogde lachend 911's af, en tegenwoordig ook wel wat waard. Helaas...

anyway, omdat het een 323i was en er op dat moment een 325i en een 320iS stonden heeft deze het veld moeten ruimen. Angstaanjagend nette auto was het, maar ik zie net bij de RDW dat deze alweer sinds 2009 geschorst staat. Ben benieuwd wat ervan over is ruim 10 jaar later.
spijt van de verkoop van auto's heb ik niet gauw, vaak is het gewoon tijd om weer verder te gaan. De enige auto die ik nooit had moeten verkopen was mijn Talbot Samba gebaseerd op een Group B rallyversie. Iets bijzonders, droogde lachend 911's af, en tegenwoordig ook wel wat waard. Helaas...
Regards/groeten, Jeroen
- Manitoba
- E21 VIP

- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
Brrrr, wat ontzettend mooi! Die stoelen, echt prachtig! Recaro's voor een e30 zijn waarschijnlijk net zo schaars als voor een e21?Jeroen wrote:... En met een van de gaafste interieurs die ik ooit in een E30 heb gezien
Grtz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Dit zijn al wel de BMW sportstoelen dus niet de Recaro's oude stijl die in de allereerste E30's werden geleverd. Evengoed zeker in Nutria erg schaars. Toevallig dat die E30 V8 ze ook heeft, maar in de advertentie geeft de verkoper ook duidelijk aan heel goed te weten dat het wat bijzonders is. Ik vind ze nog immer een geweldig sjieke uitstraling hebben.
Regards/groeten, Jeroen
Oei, die V8 is wel heel gaaf, netjes ingetogen daar hou ik van!
groeten loentje
groeten loentje