Nee dan moet je even de broncode in dus ik begrijp dat het niet zomaar lukt hoor, geen probleem want da's een handmatige en meer tijdroverde zaak, de link is toch ook prima?
Met een vervelende klap brak de linker motorsteun af van de focus. Gelijk een mega beroerde besturing, vermogen weg vanwege afgeknepen inlaattraject.
Nader onderzoek wees uit dat de beugel finaal afgebroken was. Twee bouten hebben sleufgaten gemaakt van het beugelframe en waren losgetrild. Beiden bouten zaten nog in het beugelframe. Deze nu vastgezet.
Even opzoek naar een nieuw rubber, beugel en drie bouten. Hopelijk verder geen schade aan de aandrijving maar dat zien we op de brug wel. Auto rijd verder nog goed en geen trillingen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Omdat ik zaterdag met de witte Baur op pad moet deze maar eens wakker gekust. Sinds de opbouw van de auto bleef af en toe de startmotor hangen. Ook reageerde die raar traag bij het starten. Sleutel omdraaien, tot 5 tellen en dan gebeurde er pas wat. Pas om Ite gelachen omdat hij tegen het klusje opzag en ik weet nu weer waarom. Wat een bud klus! Maar is gelukt en auto start nu zoals het hoort.
Hierna de kachelmotor gesmeerd met een druppie olie en een kenteken lampje vervangen. Klaar voor zaterdag!!
Ben ik met je eens Ite. Dat het rubber problemen geeft OK maar de eigenlijke beugel niet.
Probleem is dat ik hem dan bij de dealer moet brengen om eventueel coulanceregeling af te dwingen. Dan gaat het weer extra in de papieren lopen.
Ik ben vooral benieuwd naar restschade. De twee bovenste motorsteunen houden geen torsiekrachten tegen, dus er moet aan de achterzijde nog een beugel zitten. Ik heb samen met de monteur van de ANWB het motorblok bijna 8 cm naar achter moeten duwen om weer in de linker motorsteun te krijgen dus wat is de staat van die achterste steun? In hoeverre hebben mijn aandrijfassen een opdonder gehad (het gebeurde met 100 km/h) en wat is nu de staat van het flexibele deel van de uitlaat.
Toch wel een onderzoekje waard zullen we maar zeggen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Ik ken iemand die dan doodleuk een huls van een 9mm beretta op de balie legt.
" dit is zeker wel coulance he...jongen"
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.