Zo en ook hier even een update:
De e39 staat bij offenga voor een nieuwe distributie ketting met bijbehorende geleiders, ketting, olie, bougies, en meer van dat werk.
Een vaste prijs afgesproken, inclusief een setje nieuwe Beisan ringen voor in de Vanos.
Wellicht vraagt de lezer zich dan af: waarom in een auto van 2001 nog weer 1500,- gooien terwijl hij toch goed rijdt...
Jawel, maar met preventief onderhoud blijft hij goed rijden. Dit is bij de M62 het pijnpunt, en..deze bevalt me zo goed, en ik vind hem zo mooi, en ik weet echt niet wat ik hierna moet kopen wat ik ook kan betalen...
Kortom: ik denk dat dit ernstig goed besteed geld is.
De 323i brasil:
Verse inlaatpakkingen, nieuwe ontsteking en ook een verse koeling. Eindelijk rijdt ze weer zoals het hoort. En ik heb pret met dit ding!
Zelfs met automaat. Sterker: met de komende eifeltour gaat ze mee!
De handel...
Jawel, Catawiki is mijn nieuwe format.
http://veiling.catawiki.nl/oldtimerveil ... 2015-09-07
Maar liefst 8 leuke BMWtjes staan er op, waarvan er 2 van mij zijn en de 732i van een goede bekende van me.
En ja..de e32 is van Michiel, dus bekend blik genoeg.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.