Al vast wat vooruitlopend op mijn volgende project, gisteren een mondelingen overeenkomst gemaakt inzake een 2.7 blok.
Ligt nog uit elkaar en was eigenlijk bedoeld om een turbo blok van te maken. Stalen koppakking en spruitstuk en alles zit er ook bij. Maar ik denk dat ik liever voor de originele looks wil gaan.
Dus met de 323i inspuittechniek. Veel koppel en wat minder pks. Ik zat me alleen af te vragen hoe jullie het dan doen met de inspuiting van de benzine. Aangezien hij niet te arm mag lopen.
Groeten loentje
2.7 conversie met 323i inlaat
Re: 2.7 conversie met 323i inlaat
oeps dit moest eigenlijk onder techniek komen...
Re: 2.7 conversie met 323i inlaat
die ga ik eens ff zoeken
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: 2.7 conversie met 323i inlaat
Stel je vraag maar aan Ite, Hij heeft dit erin liggen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29995
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: 2.7 conversie met 323i inlaat
Gewoon even inlezen in ons eigen topic en bijv e30.de. Ik zet dit topic op slot aangezien we hier tenslotte al een topic voor hebben.
Regards/groeten, Jeroen