Probleem was echter dat ik Sarah diende te overtuigen om deze te verkopen .. de vakantierust was een uitgelezen moment om beslissingen te nemen en compromissen te maken
De corrado was voor haar gekocht maar de 250 km die bij op de teller zijn gekomen heb ik gereden. Als we een leuke winst wilden nemen was het NU het moment van verkoop .. de teller stond namelijk op 956km niet ver van de 1000 meer.
Ikzelf wil me steeds verbeteren als chauffeur en ik vond dat ik met het huidige wagenpark wat tegen de grens aanliep .. het gebrek aan een all round bruikbare fun auto dus .. alle classics die we hebben zijn wel goed in 1 ding maar met geen enkele kan je alles wat ik graag wilde, op vakantie met het gezin .. liefst in confort van airco, rijvaardigheidstraining (driften dus
Beslissing was dus eerst en vooral dat de e21 buiten discussie stond
Stap 1: verkoop corrado OK .. aan een verzamelaar die prompt ook 35K wou betalen voor de Hartge (ernstige twijfel gedurende 1 min) toch maar beslist om te bedanken voor het aanbod
Stap 2 verkoop groene 2.7 met toch wat spijt
Stap 3 zoeken naar een e36 M3
Welke versie .. coupé, liefste een 3.2 maar een goeie 3.0 mag ook altijd (ze blijken wat sterker en minder fragiel als de 3.2 motor en zijn aanzienlijk goedkoper om te rijden in Belgie)
Wensen: airco, liefst lederen interieur, geen rode en liever ook geen gele tenzij die perfect is.
De eerste die ik ben gaan bekijken was deze:
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified ... asrc=st|as
Goed voorzien van opties en een leuke km stand, deze km stand was echter niet zwart op wit te bewijzen evanals het bewijs van 1 eigenaar kon niet worden hardgemaakt.
teveel kleine prullen en een prijs die te hoog was, kortom het gevoel zat niet goed dus besloten deze te laten voor iemand anders
Wordt vervolgd ...