Mooi gemaakt die remontluchter.
Ik ben benieuwd met die nieuwe veerschotels voor eronder. Ik kijk uit naar de foto's.


Dat is 't tum nou net, de auto remt gewoon heel erg goed, daarom heb ik er geen aandacht aan geschonken, overigens wist ik niet dat je er goed aan doet elke 2 a 3 jaar te verversen. Veel onderdelen zijn 10 jaar geleden vervangen, zoals remklauwen & schijven, koppeling slave, en wielremcilinders. de HRC kwam toen uit mijn dankbare organen spender en zat daar niet lang in. Sindsdien zijn er zo'n 15k km voorbij gerold.uwbuurman wrote:Poeh, dat was erg, heel erg nodig. Dat die auto nog remde zeg

Hij staat nu zo'n 10mm lager dan voorheen. dat is niet veel als je bedenkt dat de veren alleen eigenlijk al 40mm zouden moeten doen, dus zonder die diepe schotels zou hij vooraan nog net zo hoog staan als voorheen. Daarbij moet ik zeggen dat deze veren een stuk harder zijn, waardoor de auto veel minder overhelt in bochten en snelheidsdrempels veel beter te nemen zijn, voorheen dook de neus en kont echt naar de grond door de slappe veren die eronder zaten.bmw e12 e21 wrote:Ik ben benieuwd met die nieuwe veerschotels voor eronder. Ik kijk uit naar de foto's.

