Eerst en vooral wat foto’s van de gedane werken.
De bok is volledig klaar. Eerst had ik wat moeite om de bok te kantelen. Op advies van Koos de wielen wat meer naar binnen gebracht. En ja hoor. Weliswaar met 2 man de bok kunnen kantelen.
Om de lasnaden en roest gemakkelijk te kunnen verwijderen heb ik mij pneumatisch schuurschijfje gekocht met de nodige schuurschijven.
Ook nog nieuwe onderdelen besteld welke ik normaal eind deze week afgeleverd krijg en via Roelof nog wat plaatwerk gescoord van een donorauto.
De laswerken zijn gestart. Om te beginnen met de bodemplaat links. Heb ik niet zelf gedaan. Beginvrees. Hier zag ik mij geen beginnen aan. De werken laten uitvoeren.
Is op zich wel goed gedaan maar vrees dat het metalen plaatje in de hoek er wel verkeerd is opgezet. Was even niet in de buurt en lap het was gebeurd. Er zijn zoveel proplassen op dat het bijna onhaalbaar is om het er terug af te halen. Langs de andere kant. Het op de onderkant wat niemand zal zien en ik denk nu ook niet dat mijn auto hierdoor plots minder waard zal zijn. Is wel een spijtig voorval.

Netjes maken en afwerken moet nog gebeuren.
Ik heb alle raamranden en deurenopeningen van lijmresten ontdaan.
Mooi glad geschuurd en in de grondverf gezet.
Verder begonnen om de bodem te ontdoen van alle bitumen. Ook de beschermlagen weghalen daar waar moet gelast worden.
De achter is uit elkaar gehaald en rubbers eruit geperst. Deze waren echt wel aan vervanging toe.
De veer links achter zat gebroken. Maar alles wordt sowieso aangepast met verlagingsveren en bilsteins. Had ik eerder al gekocht van een forumlid.
De stabi’s, vulpijp, vooras, achteras, veerpoten,… liggen klaar om naar de straler te brengen en te laten poederlakken.
Het diff heb ik losgemaakt om dan netjes te maken. Op de buitenbehuizing vond ik volgende ref.nr. terug. 33111207311. Bij googlen krijg ik verwijzingen naar diff E36??
Maar volgens mij is het wel degelijk een diff van een E21.
In de rand van de tandwielen staan geen nummers.
4 gaats flens
Hier staat ook wel iets maar moeilijk leesbaar.
Ik vermoed dat deze verwijzen naar 3.91???
As
Kan iemand mij bevestigen of het wel degelijk een diff is van een E21 6cil ???
Wordt verder vervolgd.
E21 323i. Baur Alpine White '80