Ik hoop het voor U .. ik ben naar een zilvere e36 m3 gaan kijken in Frankrijk en de verkoper had mij aan de telefoon ook eerlijk gezegd wat goed en minder goed was .. de foto's leken ook leuk .. ik had net hetzelfde gezegd als jij .. ik kom van ver en zou verassingen niet apprecieren .. hij verzekerde mij dat het in orde was .. de historie is bekend (lees maar even na in het topic van mijn e36 m3) http://bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f ... 92#p263892.. ik heb hem laten staan die mooie zilvere, ter plaatse was het echt een uitgeleefd hok en de foto's waren zodanig genomen dat het niet opvielelaxo wrote:bij mij kwam het net andersom over , de 1ne in belgie is een particulier , de sportzetels die niet orgineel zijn en de set velgen , alsook de 60 000 km meer en nergens een woord over roest wat me sterk lijkt dat die onbestaande is.
De duitse is een garage , de man was erg eerlijk , de deuren zei hij erg slecht maar onderaan maar lichte roest niets ernstig.
Ik benadrukte ook dat ik van ver kwam en geen verrassingen zou apprecieren en hij garandeerde dat het in orde was.
hij is ook nog een deftig stukje goedkoper.
ik ga het risico nemen om er heen te rijden , het is maar een dag van men leven en wat benzine dat ik kan verspillen.
Als het werkelijk is zoals de man het zegt is het een top aankoop , en anders rijd ik terug naar huis en bel ik gelijk die uit de walen op.
Hoplelijk heb jij meer geluk maar ik zou toch met enige marge voor teleurstelling die kant op rijden .. allemaal goedbedoelde commentaar en zeker geen afbreuk aan wat je ook beslist