Dit jaar gaan we de reis afleggen (met 500 andere teams) van Nederland naar Kroatië. In de tussentijd worden Frankrijk, Italië, Slovenië en Bosnië aangedaan. Als we dit allemaal gaan overleven rusten we een paar dagen uit in Kroatië en gaan de reis verder afleggen door het noorden van Italië, via Monaco naar Zuid Frankrijk en weer naar huis. Al met al een hele mooie uitdaging zeker als je weet dat je met oud blik op pad gaat.

Dan begint de eerste uitdaging eigenlijk al gelijk, waar ga je mee op pad. Ik denk dat meer van de helft voor veilig gaat en een Volvo koopt. Dan koop je een bak met ruimte, een bak met zekerheid en knal je comfortabel naar de bestemming. Voor ons niet leuk genoeg, dus zijn we op zoek gegaan naar wat anders. Ik denk dat we van alle merken wel wat gezien hebben, maar de echte leuke koopjes zijn ook zo weg. Op ons pad kwamen onder andere Jaguar XJ, Ford Granada station, Audi A8 4.2 Quattro, Opel Senaror 3.0i, Cadillac STS en noem ze maar op. Alles wat best lachen, maar hadden niet de wauw factor of het gevoel dat we het ook daadwerkelijk gingen halen

Dus ja, dan ga je toch weer zoeken in de bekende kringen en kom je weer bij BMW uit. We konden eigenlijk niks leuks vinden tot deze week. Na een tip van Michiel kwamen we deze E32 730i tegen, welke wat aandacht verdiend maar zeker een kanshebber gaat worden om ons naar het Oostblok te vervoeren. Zaterdag hebben we de afspraak staan, dus hopelijk dan weer een auto rijker!

Via dit topic ga ik jullie een beetje op de hoogte houden, een onderdeel van de Carbagerun is het opleuken van de auto's voordat je vertrekt. Daar zijn we natuurlijk ook al druk mee bezig maar daarover meer als we een kandidaat (of slachtoffer) hebben gevonden. Onze inspiratiebron wordt Mad Max Fury Road??? Of toch niet...