Mocht er iemand zijn, of ken je iemand die hierbij iets zou kunnen en willen betekenen dan graag zelf even rechtstreeks contact met Vincent opnemen. De organisatie van de Sharknosemeeting hoeft daar verder niet tussen te zitten.Geachte heer, mevrouw,
Op het moment zijn wij druk bezig met afronden van een grote Nederlands/Vlaamse speelfilm ("Bij wij eindig ik"). Tegen het einde van februari hebben wij nog een aantal draaidagen op de planning.
Voor één van de laatste scene's (van de film) ben ik druk op zoek naar een mooie Sharknose. De regisseur heeft aangegeven dat hij op zoek is naar een BMW e24 in een aparte kleur blauw, groen of rood. Ik vroeg me af of u contacten heeft die zo'n auto in bezit hebben? en of u mij misschien in contact kan brengen met deze persoon(en).
De scene betreft de twee hoofdpersonages. Thomas haalt simon op in zijn auto. Er zal zelf niet in de BMW worden gereden. De auto zal op een laaglader worden gereden zodat er mooie rij shots genomen kunnen worden. De eigenaar kan hier natuurlijk gewoon bij zijn. Daarnaast zit er in overleg een vergoeding aan vast en is het leuk om de auto later dit jaar in de bioscopen langs te zien komen!
Alvast bedankt voor uw tijd. Ik zie uit naar een reactie.
Met vriendelijke groet,
Vincent de Gram
--
Habbekrats
Production assistent
Weesperzijde 80
1091 EJ Amsterdam
+31612116996
Greetz,
Walter.