Maar ja, ook een keerzijde...
Snel een Koninginnedag-lot kopen...
Greetz,
Walter.

Laten we dan ook een "Het spijt me" starten, waar mensen sorry kunnen zeggen en een bloemetje aan kunnen bieden aan een auto die ze nooit hadden moeten verkopenbremboap wrote:Een soort van "Vermist" maar dan met een auto. Misschien wel een leuk idee voor de TV-serie.

Jeroen wrote:Grappig om hier weer even terug te gaan naar de begintijd met Walter... als we ons toen wat minder vriendelijk hadden opgesteld zaten we nu misschien niet met je opgescheeptis het nog steeds zo'n nette auto? Moet een liefhebber voor te vinden zijn, al is de waarde van een 320/6 nog immer niet extreem feestelijk.

Manitoba wrote:Zo, een 4 jaar oud topic maar 's afstoffen. En met een reden... Ik heb sporadisch nog contact met de eigenaar van m'n ex 320/6 (17-HL-TX/17HLTX) en vandaag vertelt hij me dat hij misschien wel toe is aan een nieuw, volgend project wat de 320/6 moet gaan vervangen. Zeer oriënterend dus nog, maar verkoop wordt dus wel overwogen. Ik ben zelf veel te blij met mijn 323i (en heb de plek noch de centen) om 'm zelf te willen kopen. Maar ik zou het echt heel zonde vinden als die in handen van "een wildvreemde" komt en de auto uit beeld verdwijnt. Dus vandaar dat ik de huidige eigenaar heb aangeboden om eens een interessepeiling hier op het forum te zetten. Prijsindicatie die de eigenaar in gedachten heeft kan ik per pb vermelden (het is niet mijn auto, dus vind ik het niet heel chique om hier een bedrag openbaar te maken).
Wat denken we er van?
Greetz,
Walter.
hoor graag in pm
Ps: de foto hierboven komt uit mijn oude archief. De bestuurdersstoel op die foto is een op maat gemaakte Scheel-autostoel van mijn toenmalige vriendin. Die zit er niet meer in, wel de originele BMW-stoel waarvan de bekleding nog wie neu is.