Ik lees veel verhalen over van 4 naar 5 bak gaan, maar nu wil ik het even zeker weten.
Ik heb waarschijnlijk een e30 5 bak gekocht van m10. Ik geloof dat deze gewoon moet passen toch?
Enige wat ik nog moet vervangen is kortere (e30/5bak) cardanas en ik moet m,n telleraansluiting op 1 of andere manier
anders aansluiten.
Voor de rest krijg ik toch geen onverwachte problemen, ivm de passing van bak of passing cardanas op het differentieel.
Ik hoor graag jullie ervaringen hierover.
Mathijs Roseboom
Van 4 naar 5 bak
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
Re: Van 4 naar 5 bak
Ik ben hier ook benieuwd naar, heb tot nu toe nog niet veel info kunnen vinden voor wat betreft het aansluiten van een e30 5-bak en welke lengte cardan je dan nodig hebt.
Zou je de lengte van zowel de e30 5 bak en de e21 4 bak is kunnen opmeten? van flens tot flens?
Zou je de lengte van zowel de e30 5 bak en de e21 4 bak is kunnen opmeten? van flens tot flens?
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Re: Van 4 naar 5 bak
Ik zal het opmeten als ik de auto weer op de brug heb staan. Ik heb nog geen 5 bak gekocht, maar een kamaraad van mij heeft wel een e30 met 5 bak. Ik zal dit
binnenkort even opmeten!
binnenkort even opmeten!