Staande meetings zijn mijn ding echt niet, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Het enige zure was het weer (al viel dat al bij al wel mee) en het feit dat ik mijne maat heb moeten achterlaten op de snelweg wegens geen oliedruk, dat was echt zo balen
 Staande meetings zijn mijn ding echt niet, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Het enige zure was het weer (al viel dat al bij al wel mee) en het feit dat ik mijne maat heb moeten achterlaten op de snelweg wegens geen oliedruk, dat was echt zo balen  Normaal is het leave no man behind, maar je kan niet echt iets doen in zo'n situatie en belofte maakt schuld, ik zou helpen met parkeren. Een dikke pluim voor de organisatie, zeker gezien de paniekerige omstandigheden qua locatie! Ite, Jeroen, Odo, Tamara, en iedereen anders (ik ben al blij dat ik zomaar vier namen uit mijne kop ken :p ): echt TOPWERK!!!
 Normaal is het leave no man behind, maar je kan niet echt iets doen in zo'n situatie en belofte maakt schuld, ik zou helpen met parkeren. Een dikke pluim voor de organisatie, zeker gezien de paniekerige omstandigheden qua locatie! Ite, Jeroen, Odo, Tamara, en iedereen anders (ik ben al blij dat ik zomaar vier namen uit mijne kop ken :p ): echt TOPWERK!!!
 )om 7.20 aangereden naar Boxmeer voor ""DE""meeting.
 )om 7.20 aangereden naar Boxmeer voor ""DE""meeting.

gezien de omstandigheden.
 gezien de omstandigheden.