Wat een gigantische happening, we waren een beetje laat (tegen 11 uur) wat een giga lange rij betekende voor de ingang.
We hadden van te voren een plekje op het Classic Paddock geregeld, en verwachte daar dan ook wel wat van.
Gezien het feit dat er een "Classic paddock" was, een speciaal deel voor de klassieke BMW's heeft mij ervan overtuigd dat er ook voor mij voldoende te zien moest zijn.
In totaal worden er zo'n 2500 BMW's op deze happening verwacht, dus als er dan eens een 100 klassiekers bij zouden zijn???
Maar helaas, dat viel een beetje tegen, op de Classic paddock stonden bij aankomst een 2 tal autos die zich klassieker mogen noemen, een 2002 (gewoon met 2 dubbele webers) en een 2000cs, dat was het. Daar onze E12 lekker tussen gepoot, en op zoek naar meer klassiek.
aanzicht van het "Classic paddock" rond half twee, waar je toch wel de piek mag verwachten, dit was zo'n beetje de enige lege plek op het gehele complex:

Al rond struinend kwamen we toch nog wel wat klassiekers tegen die er her en der tussen geparkeerd stonden.
In totaal heb ik 4 E21's geteld, waarvan 1 alpina, 1 baur, 1 323i en ééntje die al weg reed , 1 E12 (mijn eigen), 2 '02s, 2 E3's, één 2000CS, één E9 en dat was het wel zo'n beetje.
Daarnaast een hand vol E24's, één of 2 E23's en ruim een dozijn E28's en dan was de koek toch echt op.
een impressie:
de 2000cs:

en de 2002 waar wij tussen stonden:

een heel mooie E9 verstopt achter een Stand:

een E3 met veel slechte plekken:

E24 wit:

dan nog een werkelijk prachtige E3 polaris 3.3li :

dan is het de beurt aan de eerste E21 die we vonden:
(ik zeg niks)

een E21 Alpina:

een E28 M5 bekend bij de BMWklassiek.nl

Nog een E21:

één van de E28's

zoals gezegd, één E21 en één '02 niet vast kunnen leggen want die vertrokken al voordat ik ze gespot had.
Ohja, waarom wordt b i m m e r f e s t hier automatisch naar b u m m e r f e s t omgezet?