Vandaag nog eens alles goed bekeken, en ik ga sowieso de fader overslaan, is totaal nutteloos, want de Becker radio heeft reeds een fader.
Zodus ik moet met de 4 uitgangen van de radio naar de versterker...
Hier eerst de "verneukte" stekker aansluiting aan de versterker:

En de versterker zelf.

Als je de foto en het schema bekijkt dan komt alles goed overeen.
Bij mij zijn echter de signaaldraden naar de versterker geel/zwart geel/rood en blauw/zwart en blauw/rood rechtstreeks verbonden met de boxen.
Zodus de blauwe en gele draden zijn hier gebruikt geweest als L+, L- en R+,R- zodat de versterker gebypassed is... En er nog maar 2 kanalen overschieten...
Wat opvalt is de bruin/zwarte draad die zowel aan de versterker toekomt als aan de radio, ik vermoed dat dit de gezamelijke massa is geweest.
Het vreemde hieraan is dat die op het schema is verbonden met de voertuigmassa...
Op de versterker komt nog eens een gewone bruine dikkere massakabel aan, dus waarom zou er nog een dunne zwart/bruine kabel vertrekken die ook nog eens aan de massa hangt?
De andere draden op de versteker:
wit = door radio geschakelde voeding voor het inschakelen van de versterker (en de elektrische antenne)
violet/zwart = voeding na contact
Bruin = massa
Wel kloten dat de draden aan de stekker zo kort zijn afgeknipt geweest

Even voor de duidelijkheid (voor zover dit nog mogelijk is

Zou ik dan de bruin/zwarte draad aan mijn radio mogen verbinden met de 4 negatieve luidspreker uitgangen van de radio?
Alvast bedankt!