Ex racer BMW E21 gezocht
Ex racer BMW E21 gezocht
Hallo E21 liefhebbers,
Ik heb ooit een BMW E21 gehad, geel van kleur wat een ex racer was. En ik wil de auto heel graag terugzien. Probleem is echter dat ik niet meer weet aan wie ik de auto heb verkocht, het is inmiddels ruim 12 jaar geleden. Ik weet dat deze meneer uit Friesland kwam, een aantal E21's had en deze ging toevoegen aan zijn verzameling in zijn schuur. Het was een lange man, met bril en hij kwam erg vaak op circuit Zandvoort. Meer weet ik helaas niet. Is er iemand die wellicht weet hoe hij heet (de naam Douwe staat mij iets van bij?) en kan iemand mij met hem in contact brengen? Mocht iemand de auto uit de beschrijving herkennen mag je mij ook graag even iets laten weten. Mijn directe mailadres is michielkisjes@kpnplanet.nl
Hartelijk dank alvast voor het meedenken! Vriendelijke groeten, Michiel.
Ik heb ooit een BMW E21 gehad, geel van kleur wat een ex racer was. En ik wil de auto heel graag terugzien. Probleem is echter dat ik niet meer weet aan wie ik de auto heb verkocht, het is inmiddels ruim 12 jaar geleden. Ik weet dat deze meneer uit Friesland kwam, een aantal E21's had en deze ging toevoegen aan zijn verzameling in zijn schuur. Het was een lange man, met bril en hij kwam erg vaak op circuit Zandvoort. Meer weet ik helaas niet. Is er iemand die wellicht weet hoe hij heet (de naam Douwe staat mij iets van bij?) en kan iemand mij met hem in contact brengen? Mocht iemand de auto uit de beschrijving herkennen mag je mij ook graag even iets laten weten. Mijn directe mailadres is michielkisjes@kpnplanet.nl
Hartelijk dank alvast voor het meedenken! Vriendelijke groeten, Michiel.
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: Ex racer BMW E21 gezocht
Hoi Michiel, welkom!! Ik ben benieuwd of Douwe uit Friesland boven water komt. Mij zegt het niets.
Heb je ook foto's? Die zou ik hier dan plaatsen, kan helpen.
Heb je ook foto's? Die zou ik hier dan plaatsen, kan helpen.
- barry2830
- Upcoming E21 fanatic
- My E21(s): 79 nl 323i
Deze misschien?
viewtopic.php?f=23&t=21886
viewtopic.php?f=23&t=21886
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!
Bedankt voor jullie reacties en het meedenken. Helaas is het niet de auto op de foto. Mijn oude BMW was donkerder geel, een beetje eierdooiergeel, stond erg laag en had een flinke frontschade. Het juiste plaatwerk had ik er al bij verzameld om 'm weer op te bouwen. De auto had een gele rolkooi van voor tot achter en twee sets Aplina velgen erbij. Verder een zeer snel blok. Fijn dat jullie mee willen denken, we zoeken gewoon stug door!
Huidige eigenaar meldt zich bij deze.
Ik heb michiel inmiddels ook al bericht gegeven.
Mvg fransm
Ik heb michiel inmiddels ook al bericht gegeven.
Mvg fransm
- uwbuurman
- E21 VIP

Oe, gaaf, Frans. Welkom! Maar zo makkelijk kom je niet weg, ik wil er heel graag een verhaaltje en veel foto's bij 
- bmw e12 e21
- E21 VIP

- My E21(s): '82 323i Edition S man. + ´83 M315 man.
[youtube][/youtube]
+1uwbuurman wrote:Oe, gaaf, Frans. Welkom! Maar zo makkelijk kom je niet weg, ik wil er heel graag een verhaaltje en veel foto's bij
grt Remy
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
Ik heb eigenlijk weinig foto's.
Het heel toevallig dat ik vorige week dit forum tegen kwam en deze oproep.
Buiten deze e21 heb ik ook nog een nette 323i ook orgineel ned auto
Mocht ik ontdekken hoe ik een foto plaats wil ik dat best doen.
Ik ben helaas geen computer mens
Het heel toevallig dat ik vorige week dit forum tegen kwam en deze oproep.
Buiten deze e21 heb ik ook nog een nette 323i ook orgineel ned auto
Mocht ik ontdekken hoe ik een foto plaats wil ik dat best doen.
Ik ben helaas geen computer mens
Andere oplossing.
Check www.Mrp-racing.nl
Daar staan beide bmw's op.
Mail via de site werk niet.
Momenteel geen laptop om via de foto emmer wat te doen.
Check www.Mrp-racing.nl
Daar staan beide bmw's op.
Mail via de site werk niet.
Momenteel geen laptop om via de foto emmer wat te doen.
Dankjewel
Alleen moeten de echte alpina velgen er nog onder.
Dan is die naar mijn zin.
Alleen moeten de echte alpina velgen er nog onder.
Dan is die naar mijn zin.
de gele race bmw is weer terug op het oude honk met dank aan loyd, Michiel en Frans!
het verhaal is als volgt mijn vader heeft de betreffende race auto met mijn oom in ons bedrijf van 0 af opgebouwd. echter na vele jaren racen werd de hobby te duur (ik werd groter en kreeg er een zusje bij) en is de auto verkocht.
nu ongeveer 4 maanden terug kwam er een man ons binnen lopen i.v.m. een auto die wij aanboden. hij vroeg naar mijn vader omdat hij die kende van vroeger uit de racerij. echter afgelopen jaar 09-11-2015 is mijn vader verongelukt waarna ik het bedrijf heb overgenomen. zodoende raakte we aan de praat en vertelde hij dat hij de gele race BMW destijds van mijn vader gekocht had. hij wist niet waar deze gebleven was maar wist wel aan wie hij deze weer verkocht had nadat er schade aan de auto was ontstaan( zoals de schade te zien is op eerdere foto's!). deze man ging voor mij zoeken aangezien ik wel geïnteresseerd was om de auto weer vinden! zo is het verhaal uiteindelijk bij Michiel terecht gekomen ( eigenaar nummer 3 na mijn vader) die dit toppic heeft geopend.
immiddels heb ik de auto van Frans over kunnen nemen en staat deze bij ons in de werkplaats waar ik onlangs begonnen ben met de restauratie zodat de 323I straks weer in de volle historische glorie te rijden is!
ik zal een toppic openen op de daarvoor bedoelde pagina daar zal ik de vorderingen bij gaan houden en melden naar welke onderdelen ik nog op zoek ben!
het verhaal is als volgt mijn vader heeft de betreffende race auto met mijn oom in ons bedrijf van 0 af opgebouwd. echter na vele jaren racen werd de hobby te duur (ik werd groter en kreeg er een zusje bij) en is de auto verkocht.
nu ongeveer 4 maanden terug kwam er een man ons binnen lopen i.v.m. een auto die wij aanboden. hij vroeg naar mijn vader omdat hij die kende van vroeger uit de racerij. echter afgelopen jaar 09-11-2015 is mijn vader verongelukt waarna ik het bedrijf heb overgenomen. zodoende raakte we aan de praat en vertelde hij dat hij de gele race BMW destijds van mijn vader gekocht had. hij wist niet waar deze gebleven was maar wist wel aan wie hij deze weer verkocht had nadat er schade aan de auto was ontstaan( zoals de schade te zien is op eerdere foto's!). deze man ging voor mij zoeken aangezien ik wel geïnteresseerd was om de auto weer vinden! zo is het verhaal uiteindelijk bij Michiel terecht gekomen ( eigenaar nummer 3 na mijn vader) die dit toppic heeft geopend.
immiddels heb ik de auto van Frans over kunnen nemen en staat deze bij ons in de werkplaats waar ik onlangs begonnen ben met de restauratie zodat de 323I straks weer in de volle historische glorie te rijden is!
ik zal een toppic openen op de daarvoor bedoelde pagina daar zal ik de vorderingen bij gaan houden en melden naar welke onderdelen ik nog op zoek ben!
- uwbuurman
- E21 VIP

Dat is een van de beste verhalen over een e21 die ik heb gelezen. Een eerbetoon aan je vader, hoe mooi!!
Ik kijk uit naar je verhalen.
Ik kijk uit naar je verhalen.
- 02-er
- E21 VIP

- My E21(s): '80 323i Baur
Dit is tot nu al een mooi verhaal en wordt naar mijn gevoel alleen maar mooier.
Ik kijk uit naar de foto's en de verdere evolutie van het project.
Ik kijk uit naar de foto's en de verdere evolutie van het project.
E21 323i. Baur Alpine White '80