Dank voor je ervaringen! Ik kon toch redelijk wat minder goede recensies van deze club vinden, ze waren al eerder van mijn lijstje gevallen. In november vond ik de firma Gebr. Böge in Hamburg. Goed bedrijf met een lange en rijke historie. Ik heb nergens slechte berichten kunnen vinden, afgezien van opmerkingen over de prijs, maar daar wordt bij vermeldt dat kwaliteit van chroom grotendeels wordt bepaald door het geld wat je er voor over hebt.
Kortom, ik ben half november naar Hamburg gegaan om de spullen te brengen. Ik werd heel fijn ontvangen door een voorman, die me alles heeft laten zien in de werkplaats, met eind- en halffabricaten, per processtap. Dat gaf veel vertrouwen, dus ik liep de bumpers met veel vertrouwen achter. Sneller dan gedacht kreeg ik vorige week het telefoontje dat alles gereed was. Vandaag heb ik de spullen opgehaald. Conform afgesproken prijs, dat was me per mail nog bevestigd. Een paar delen bekeken, een willekeurige bumperhoek was super mooi! Later thuis meer bekeken en alles is zo glad als een aal en zo helder als een spiegel. Geen foutjes, alleen maar mooi, glad en strak! Het chrome lijkt van een mooie dikte, het is eerst verkoperd. Eerdere putjes en roestbobbels hebben geen sporen nagelaten.
Over de prijs, die was iets hoger dan in de post hier boven genoemd. Ik denk dat een lagere prijs vertaald kan worden in soms gemekker en gezeik en soms een mindere kwaliteit. Overal heb ik dat teruggelezen en ik wist dat Gebr. Böge niet de goedkoopste is, maar ik durf nu te stellen: wel een van de beste!
Kortom, heel dik tevreden. Gebr.Böge mag wat mij betreft op de prefered supplier list!
Het middendeel aan de voorzijde was het lelijkste, daarna het middendeel van de achterbumper. Ter herinnering:
En nu: