FF lekker zeuren over de overheid
- 323baur
- E21 VIP

Re: FF lekker zeuren over de overheid
Je vakantie heeft merkbaar goed gedan. 
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
+1. Vooral meer onderbouwing van het probleem323baur wrote:Je vakantie heeft merkbaar goed gedan.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Hahahahahaha ik ben tot geheel nieuwe inzichten gekomen daar
Maar nee, we zijn terug dus we gaan weer los, alle ballen weer eens even een trap geven.
Maar nee, we zijn terug dus we gaan weer los, alle ballen weer eens even een trap geven.
Regards/groeten, Jeroen
Ik vernam het bericht dat de slimme energiemeters die nu over het land worden uitgerold door de hoogfrequente storing van bijvoorbeeld LED, een tot wel 8 keer hoger verbruik kunnen aangeven.
Er is een lekkere doofpot gaande, de netbeheerders leggen het bij de burger om te bewijzen dat de meter mogelijkerwijs foutief is. Gewoon vragen welke serienummers niet goed zijn krijg je geen antwoord op, dat moet via de WOB... Als het allemaal waar is, dan is er een rel van jewelste... Waarom kunnen zulke zaken niet gewoon transparant? Je kunt toch gewoon zeggen 'Sorry mensen, we hebben het verneukt en om het vertrouwen te herstellen gaan we er vanuit dat de meter foutief is en rekenen we x maanden geen transportkosten'.
Er is een lekkere doofpot gaande, de netbeheerders leggen het bij de burger om te bewijzen dat de meter mogelijkerwijs foutief is. Gewoon vragen welke serienummers niet goed zijn krijg je geen antwoord op, dat moet via de WOB... Als het allemaal waar is, dan is er een rel van jewelste... Waarom kunnen zulke zaken niet gewoon transparant? Je kunt toch gewoon zeggen 'Sorry mensen, we hebben het verneukt en om het vertrouwen te herstellen gaan we er vanuit dat de meter foutief is en rekenen we x maanden geen transportkosten'.
- Jeroen
- Site Admin
Geld en gezichtsverliesdus men kijkt wel uit... lekker je kop houden en als iemand 't er niet mee eens is moet 'ie maar aan de bel trekken. Dan hou je de aantallen ook lekker laag: 100 klagers die je kunt afdoen als zeikerds is stukken beter dan moeten melden dat je zelf wat fout hebt gedaan en er nu 10.000 gare meters zijn. Promotie en bonus versus ontslag... makkelijk kiezen toch?
Regards/groeten, Jeroen
Misschien ben ik wel te eerlijk voor deze aardkloot 
- Manitoba
- E21 VIP

- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
Vertel hier 's wat meer over, ajb. Ik lig al een tijdje overhoop met Eneco sinds ik een TOON-slimme meter heb namelijk...
Greetz,
Walter.
Greetz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
- 323baur
- E21 VIP

Voor het eerst...in 56paginas ga ik hier een hele dikke vette loftrompet uiten voor onze regering.
In deze Turkije vs NL situatie vind ik dat ze het uitstekend gedaan hebben.
Natuurlijk, er zijn verkiezingen, en Mark gaat hier op in NL stevig oogsten, maar gezien de retoriek was deze actie (blokkeren van de ministers na onaanvaardbare uitlatingen van Erdogan) onvermijdelijk.
Alle lof op zijn plaats imo.
In deze Turkije vs NL situatie vind ik dat ze het uitstekend gedaan hebben.
Natuurlijk, er zijn verkiezingen, en Mark gaat hier op in NL stevig oogsten, maar gezien de retoriek was deze actie (blokkeren van de ministers na onaanvaardbare uitlatingen van Erdogan) onvermijdelijk.
Alle lof op zijn plaats imo.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
Ook voor het eerst in 56 jaar, maar volledig mee eens. De pot verwijt de ketel, wat een complete idioot zeg!
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP

Idd! Ik hoop dat dit heel scherp, en zonder enige vorm van terugkrabbelen, wordt doorgezet.
En sancties... wat hebben wij van Turkije nodig?
En sancties... wat hebben wij van Turkije nodig?
Ik weet niet of het zo handig was... Dit is een kort artikel dat de andere kant belicht. https://decorrespondent.nl/6378/zo-maak ... 2-cae3d970
Een ding kunnen we het wel eens over worden denk ik, het is niet echt consequent en dat waar Erdogan mee bezig is...
Een ding kunnen we het wel eens over worden denk ik, het is niet echt consequent en dat waar Erdogan mee bezig is...
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Helemaal eens. Opzouten met die bende. En eerlijk is eerlijk. Dat je het er mee oneens bent, omdat je vanuitbeen bepaalde etnische achtergrond reageert, dat cind ik prima. Maar als je gaat rellen en lopen rotzooi trappen, dan wat mij betreft dezelfde route afleggen als mevrouw Fatma Betül Sayan Kaya. Ik zeg, voldoende frankeren en enkele reis naar de aanstaande dictatuur.
- 323baur
- E21 VIP

Ik had het idd gelezen, en op de keper beschouwd heeft hij een punt (zo niet gelijk).Wilmo wrote:Ik weet niet of het zo handig was... Dit is een kort artikel dat de andere kant belicht. https://decorrespondent.nl/6378/zo-maak ... 2-cae3d970
Het punt is echter dat, naar mijn mening, een stevig tegengeluid soms gewoon moet.
En natuurlijk, electoraal gezien is het voor Mark ook niet onhandig..
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Er valt nog wel wat op af te dingen hoor. Het promoten van een film vind ik wel van andere orde. Ook in de kwestie rond Wilders in het VK konden toenmalige politici niet veel anders dan stellingnemen. Wilders was net los van de rest en zorgde voor verschuiving in het politieke landschap.
Het Turkse geluid echter, was vrij aanmatigend. daarnaast zijn er in de Nederlandse steden regelmatig spanningen tussen diverse Turkse groepen, die elk hun eigen leider volgen. Gülen beweging etc. vs. Erdogan. Die spanningen kunnen voor onlusten in Nederland zorgen en dan helpt het niet als een of andere minister hier komt om zieltjes te winnen. Dat geeft onrust, dat geeft gedoe. Dus vanuit oogpunt van veiligheid vind ik dit al een hele andere dan Nigel Farage, die kwam om te spreken over een referendum over iets wat in de EU wordt besproken.
Farage reageerde op ons Oekraineverdrag. Dat was een verdrag van de EU, Nederland als 1 van de lidstaten hield daarover een referendum en Farage kwam er wat van vinden. Los van de inhoud is dat wel acceptabel. De Turken hebben echter een interne aangelegenheid, een regime wat op z'n minst twijfelachige dingen uithaalt, een achternam in een soeverein land, die voor spanning in de gemeenschap zorgt, nogmaals, dan vind ik het erg uitlegbaar dat je zegt:"Sorry, maar niet hier." Of zoals als Jack Nickelson zei in "As good as it gets": "Go sell crazy someplace else. We're all stocked up here!"
Het Turkse geluid echter, was vrij aanmatigend. daarnaast zijn er in de Nederlandse steden regelmatig spanningen tussen diverse Turkse groepen, die elk hun eigen leider volgen. Gülen beweging etc. vs. Erdogan. Die spanningen kunnen voor onlusten in Nederland zorgen en dan helpt het niet als een of andere minister hier komt om zieltjes te winnen. Dat geeft onrust, dat geeft gedoe. Dus vanuit oogpunt van veiligheid vind ik dit al een hele andere dan Nigel Farage, die kwam om te spreken over een referendum over iets wat in de EU wordt besproken.
Farage reageerde op ons Oekraineverdrag. Dat was een verdrag van de EU, Nederland als 1 van de lidstaten hield daarover een referendum en Farage kwam er wat van vinden. Los van de inhoud is dat wel acceptabel. De Turken hebben echter een interne aangelegenheid, een regime wat op z'n minst twijfelachige dingen uithaalt, een achternam in een soeverein land, die voor spanning in de gemeenschap zorgt, nogmaals, dan vind ik het erg uitlegbaar dat je zegt:"Sorry, maar niet hier." Of zoals als Jack Nickelson zei in "As good as it gets": "Go sell crazy someplace else. We're all stocked up here!"
- 323baur
- E21 VIP

Goede aanvullende analyse.
Bovendien: (weer terug naar de absolute basis): mensen die gaan schelden (nazi en facisme) hebben gewoon 0 recht op enig platform. Opzouten en niet meer terugkomen,
Bovendien: (weer terug naar de absolute basis): mensen die gaan schelden (nazi en facisme) hebben gewoon 0 recht op enig platform. Opzouten en niet meer terugkomen,